ماجرای مذاکره مسئولان استقلال با آندره‌آ استراماچونی ابعاد دیگر خود را نشان داده است، به طوری که پیگیری‌ها نشان می‌دهد خواسته‌های سرمربی ایتالیایی بیشتر از آن چیزی است که مدیران استقلال آن را اعلام کرده بودند. ماجرای مذاکره مسئولان استقلال با آندره‌آ استراماچونی ابعاد دیگر خود را نشان داده است، به طوری که پیگیری‌ها نشان می‌دهد خواسته‌های سرمربی ایتالیایی بیشتر از آن چیزی است که مدیران استقلال آن را اعلام کرده بودند. برای اطلاع از تشریح مذاکرات ابتدا به فصل گذشته و نحوه جدایی استراماچونی از استقلال می‌پردازیم.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳ 11 September 2020

استراماچونی در ابتدای حضورش در ایران شماره حسابی در کشور جمهوری چک را به باشگاه استقلال داده بود و زمانی که مسئولان استقلال پول به حساب مربی ایتالیایی واریز می‌کردند، به دلیل مسدود بودن حساب، پول برگشت می‌خورد. استراماچونی در مرحله بعد شماره حسابی در ایتالیا را ارائه کرد. از طریق سفارت و همچنین یک صرافی پول واریز شد، اما باز هم از بانک ایتالیایی برگشت خورد و اعلام شد چون ایران تحریم است نمی‌توانند آن را به حساب استراماچونی واریز کنند. استراماچونی به خاطر این موضوع ناراحت شد و در نهایت تصمیم به ترک ایران گرفت.

 

اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست وقت باشگاه استقلال شخصاً از طریق یک صرافی در ترکیه و با همکاری سفارت ایران پول را به صورت چک در یک بانک ایتالیایی به استراماچونی ارائه می‌کند که تصویر این چک نیز منتشر شد. سرمربی سابق استقلال در واکنش به اقدام مسئولان باشگاه اعلام کرد که یک هفته زمان می‌برد تا پول به حساب او واریز شود.

 

در مرحله بعد با پیگیری وزیر ورزش و جوانان و شخص خلیل‌زاده روز جمعه که یک روز تعطیل بود، از طریق یکی از شعب بانک سامان در ایتالیا پول به حساب استراماچونی واریز شد. این در حالی بود که استراماچونی طی مکاتبات با باشگاه استقلال رسماً اعلام کرده بود اگر پول واریز شود برمی‌گردد، اما پس از واریز، بحث مذاکرات در دوحه قطر مطرح شد و بار دیگر از طریق وکیل و مدیر برنامه‌هایش موضوعاتی مطرح شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار