عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ارتباط با مسائل روز تیم و بعضی موضوعات مطرح شده، توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹ 10 September 2020

علی زغبتی درباره اظهارات شجاع خلیل‌زاده گفت: از مسائلی که مطرح شده، تعجب می‌کنم. اظهارات وی به شوخی می‌ماند تا واقعیت. آقای خلیل‌زاده در یکی، دو هفته‌ای که باشگاه به شدت درگیر نقل و انتقالات و رفع نیازهای تیم با توجه به فاصله کم تا لیگ قهرمانان بوده، مراجعه کرد، دو، سه جلسه غیر رسمی هم داشتیم. آقای خلیل‌زاده کل امور قراردادی خودش را به مدیر برنامه سپرده و جلسه رسمی با وی برگزار می‌شود. این مواردی که درباره دستور وزارت ورزش عنوان شد، صحت ندارد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس ادامه داد: نهادهای نظارتی در باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس که دولتی است، مستقر هستند. روی مسائل مالی و قراردادها نظارت دارند. برای هر قرارداد، باید توجیه و توضیح وجود داشته باشد ولی این طور که او مطرح کرده نیست.

او ادامه داد: با مدیر برنامه خلیل‌زاده هم دو جلسه رسمی داشتیم که آخرین آن سه شنبه بود. پیشنهاد خودشان را مطرح کردند. تصمیم درباره این پیشنهاد را یک نفر انجام نمی‌دهد. باید در هیات مدیره مطرح شود. هیات مدیره هم که نمی‌تواند یک نفر را در نظر بگیرد. باید بازیکنان دیگر را هم لحاظ کند. باید یک تصمیم برای همه بچه‌ها بگیریم. این مساله به زمان بیشتری نیاز دارد و بعد از لیگ قهرمانان برای آن تصمیم می‌گیریم. با عجله و با فشار که نمی‌شود این کار را انجام داد.

رغبتی خاطر نشان کرد: آقای خلیل‌زاده تا دو سال دیگر قرارداد دارد و دوباره درباره مفاد قرارداد بحث وجود دارد. در فاصله کوتاه تا لیگ قهرمانان آسیا که جای این حرف‌ها و تمدید نبود، با این وجود جلسه رسمی با مدیر برنامه وی داشتیم. ما در این زمان کم باید مسائل روی زمین مانده و رفع نیازهای اضطراری تیم در حوزه بازیکن را بر طرف می‌کردیم. نمی‌توانستیم این‌ها را رها کنیم. بعد از آسیا فرصت کافی برای این مسائل وجود دارد تا به آن ورود کنیم و اکثر بازیکنان هم مدیربرنامه رسمی دارند.

وی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در کنار تمام این موارد باید توجه داشت که در بعضی موارد بندهای فسخ قرارداد وجود دارد. بعضی بازیکنان با اصرار و فشار خواهان اضافه شدن این بند به قرارداد می‌شوند. مفهوم چنین بندی آن است که هر قدر هم مدت قرارداد، طولانی شود، یک ساعت بعد از قرارداد اگر شرایط، فراهم شود، می‌توانند بروند. بعضی هم برای تمدید خواهان، تسهیل شرایط مربوط به بند جدایی می‌شوند که در عمل می‌تواند باعث کاهش مدت همکاری هم بشود. چنین تمدیدی فاقد ارزش واقعی است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در خصوص آقای علیپور هم، باید این نکته را عرض کنم که برای ما مشخص شد هدف نهایی ایشان، بازی در اروپا است. او سال قبل هم درخواست داشت که به بعضی پیشنهادهای خارجی‌اش پاسخ بدهد که در آن زمان با توجه به شرایط اضطراری باشگاه، مخالفت شد. قرارداد وی در زمان مدیر وقت بدون تمدید از نظر رقمی افزایش پیدا کرد. در طول فصل هم آقای علیپور چند بار برای تمدید قرارداد، دعوت شد که از سوی وی موکول به آخر فصل شد با این قول که اولویت با پرسپولیس خواهد بود. باشگاه برای تمدید، پیشنهاد خوبی را مطرح کرد و در چند مرحله، رقم را افزایش دادیم ولی آخرین صحبت وکیل وی این بود که مساله علیپور پول نیست و می‌خواهد فوتبال خود را در اروپا ادامه بدهد.

او ادامه داد: از خبرها هم بر می آید که پیش نویس قرارداد امضاء شده است. این توافق‌ها هم که یک شبه نمی‌شود. زمان می‌برد. قطعا برای همین چند روز نیست و در این شرایط کرونا، زمان بیشتری هم نیاز بود و این نشان می‌دهد او واقعا دنبال رفتن به اروپا بوده است. این هم طبیعی است که بازیکن بخواهد در اروپا بازی کند. این موقعیت برای هر کسی پیش نمی‌آید. خب بازیکن هم باید به آینده حرفه‌ای و زندگی خود فکر کند. علیپور هم در مدتی که بود خیلی تلاش و کمک کرد و می خواستیم برای فصل بعد هم این‌طور باشد.

عضو هیات مدیره باشگاه تصریح کرد: این روزها کسانی به بستن قراردادها یا عدم تمدید ایراد می‌گیرند که در زمان خودشان به رقم قراردادها اضافه شد بدون آن‌که متقابلا امتیازی بگیرند یا قرارداد را تمدید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار