رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته چهارشنبه ۱۹ تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۲ شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 10 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه به اجرا درآمد و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۲ شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریتهای ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۲ شهریور ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعداز ظهر روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد، ۲۲ شهریورماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ روزجمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۲ شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز، خاطرنشان کرد: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ شهریورماه از این محور ممنوع است .

وی افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۱ شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است .

رئیس پلیس راه استان مازندران یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد اجرای محدودیت ها لغو می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار