در روزی که استقلال چهارمین خرید خود را انجام داد؛ پرسپولیس و مدافعش به مشکل خوردند.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹ 09 September 2020

سیزدهمین روز نقل و انتقالات فوتبال ایران هم به ساعات پایانی خود رسیده است. امروز(چهارشنبه) هم شاهد چند انتقال بودیم و در این آبی‌پوشان تهرانی توانستند بعد از بابک مرادی و متین‌کریم زاده یک بازیکن دیگر را هم به خدمت بگیرند اما پرسپولیس مطابق انتظار فعالیت چندانی نداشت.

تیم فوتبال استقلال تهران با سید احمد موسوی به توافق رسید و قرارداد بست. این بازیکن ۲۸ ساله فصل قبل در گل‌گهر سیرجان عضویت داشت و حالا بازیکن استقلال است و باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با وریا غفوری رقابت کند. موسوی به چهارمین خرید این فصل آبی پوشان تهرانی تا به اینجا تبدیل شد. همچنین باشگاه استقلال در حال مذاکره با روزبه چشمی و فرشید باقری است تا این ۲ بازیکن را هم حفظ کند.

تنها خبری که از پرسپولیس امروز به بیرون درز پیدا کرد ناراحتی شجاع خلیل‌زاده بود. ستاره سرخپوشان تهرانی تا به حال چند بار در باشگاه حاضر شده تا قراردادش را تمدید کند اما این اتفاق رخ نداده است. او از این اتفاق عصبی شده و گویا ماجرای ماندن یا رفتنش به بعد از لیگ قهرمانان آسیا محول شده است.

فولاد خوزستان با شروین بزرگ مهاجم بلند بالای فصل قبل مس کرمان قرارداد امضا کرد و علیرضا حقیقی در این فصل گلر ثابت تیم گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

عقیل کعبی هم بعد از ناصر سالاری به دومین خرید لیگ برتری تیم مس رفسنجان تبدیل شد. قاسم حدادی‌فر که گفته بود پایان لیگ بیستم از فوتبال خداحافظی می‌کند با ذوب‌آهن به توافق رسید و در این تیم ماندنی شد. شهاب گردان نیز بعد از هشت سال به این تیم اصفهانی برگشت و فولاد را ترک کرد.

حسین مالکی مهاجم فصل قبل شاهین با سایپا قرارداد بست و شاگرد ابراهیم صادقی شد. لوسیانو پریرای کهنه‌کار هم یک فصل دیگر را در فوتبال ایران و باشگاه فولاد سپری خواهد کرد.

حال باید دید در ادامه فصل نقل و انتقالاتی چه بازیکنانی در چه تیم‌هایی حضور پیدا خواهند کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار