معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل:
تشکیل تعاونی ها باعث مشارکت مردم در اقتصاد می گردد و ضمن ایجاد اشتغال می تواند از تمرکز ثروت جلوگیری بعمل آورده و باعث رشد و توسعه اقتصادی گردد.
کد خبر: ۸۹۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ 05 September 2020

به گزارش تابناک مازندران، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل اظهار داشت: شرکت های تعاونی ضمن ایجاد اشتغال می توانند از تمرکز ثروت جلوگیری بعمل آورند.

 قربانعلی‌ولی‌زاده‌بورا معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در دیدار صمیمی رئیس اداره کار،تعاون ورفاه اجتماعی به همراه مدیران شرکتهای تعاونی شهرستان بابل بمناسبت هفته‌تعاون اظهار داشت:حرکت جمعی و فعالیت به شکل تعاونی مورد تاکید دین مبین اسلام هست و در قرآن و احادیث به کرات به آن اشاره شده است.

نقش شرکت های تعاونی از نگاه فرماندار بابل
 

 

وی افزود:تشکیل تعاونی ها باعث مشارکت مردم در اقتصاد می گردد و ضمن ایجاد اشتغال می تواند از تمرکز ثروت جلوگیری بعمل آورده و باعث رشد و توسعه اقتصادی گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دولت محترم تشکیل تعاونی در جهت مشارکت مردم در اقتصاد و پیشبرد روند خصوصی سازی می باشد که در جهت تحقق این هدف می بایست تلاش همه جانبه در جهت تغییر فرهنگ و تفکر حاکم بر اقتصاد کشور صورت گیرد.

ولیزاده در پایان تصریح کرد: تاکید داریم با گسترش فرهنگ تعاون اقدامات موثرتری جهت سرمایه گذاری و اشتغال زائی در شهرستان بابل صورت پذیرد.

 

مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار