رئیس اورژانس بابل گفت: بیش از ۶۰ هزارتماس تلفنی از زمان شیوع کرونا تاکنون با این اورژانس گرفته شده است که از این میزان بیش از ۲۰۷۰ تماس، مزاحمت های تلفنی بوده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 03 September 2020
 

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی سازمان اورژانس بابل، ابوالقاسم لعلی با بیان این که بیش از ۶۰ هزارتماس تلفنی از زمان شیوع کرونا تاکنون با این اورژانس گرفته شده است، گفت : از این میزان بیش از ۲۰۷۰ تماس، مزاحمت های تلفنی بوده است.

وی یکی از مشکلات اورژانس بابل را اشغال بودن خطوط تلفن اعلام کرد و گفت : این مشکل با راه اندازی سامانه اتوماسیون عملیاتی و افزایش نیروهای دیسپچ پاسخگو به تماس ها حل شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: یکی دیگر از معضلات اورژانس، نداشتن لوکیشن مناطق و افراد تماس گیرنده جهت رسیدن سریع بر بالین مصدوم بوده که تا پاییز امسال سامانه ارسال لوکیشن محل حادثه در اورژانس بابل ایجاد می شود.

لعلی افزود: کارشناسان اورژانس بابل ازابتدای شروع کرونا تاکنون بیش از ۱۰۰۰ ماموریت برای بیمار کرونایی داشتند.

وی با بیان اینکه آموزش مجازی مقابله با کرونا برای تمامی پرسنل انجام شده است، تصریح کرد: فعالسازی سوله بحران اورژانس، ساخت سکوی شست وشوی آمبولانس های آلوده دور از محل رفت و آمد،بهره برداری از دومین پایگاه شهری در امیرکلا در دوران کرونا و کلنگ زنی پایگاه عملیاتی آموزشی درازکلا از جمله اقدامات اورژانس بابل در زمان بحران کرونا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار