صبح امروز یحیی گل محمدی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که سه خرید تیم پرسپولیس قطعی خواهند شد و از ظهر امروز نیز جلسات برای خرید بازیکنان در محلی خارج از باشگاه آغاز شدند. رغبتی و پیروانی از جمله مسئولان پرسپولیس هستند که تاکنون مذاکرات با سعید آقایی، حامد لک و عیسی آل کثیر را پیش بردند و احتمالا در ساعات آینده اخبار جدیدی هم در این باره منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 01 September 2020

صبح امروز یحیی گل محمدی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که سه خرید تیم پرسپولیس قطعی خواهند شد و از ظهر امروز نیز جلسات برای خرید بازیکنان در محلی خارج از باشگاه آغاز شدند. رغبتی و پیروانی از جمله مسئولان پرسپولیس هستند که تاکنون مذاکرات با سعید آقایی، حامد لک و عیسی آل کثیر را پیش بردند و احتمالا در ساعات آینده اخبار جدیدی هم در این باره منتشر خواهد شد.

 

عطر نوید محمدزاده رو زودتر با ارسال رایگان بگیرید

عطر نوید محمدزاده رو زودتر با ارسال رایگان بگیرید

 
عطر نوید محمدزاده رو زودتر با ارسال رایگان بگیرید

عطر نوید محمدزاده رو زودتر با ارسال رایگان بگیرید

21:30-  میلاد سرلک و محمدحسین مرادمند که مورد توجه پرسپولیس قرار دارند، در تمرین امروز تیم شهرخودرو حضور یافتند. شهرخودرو برای رضایت نامه سرلک دو میلیارد تومان درخواست کرده است.

 


 

21:00-  در حالی که شنیده هایی مبنی بر حضور مهدی مهدی پور در پرسپولیس مطرح بود اما او اجازه جدایی از ذوب آهن را ندارد و کار انتقالش بسیار سخت خواهد بود.

 

 


 

 

 

20:15 - تصویری از اولین تمرین سعید آقایی؛ او نسخه چپ پرسپولیس را پیچید و احتمالا جدایی سه بازیکن در انتظار خواهند بود.

 

 


 

 

 

 

20:05 - عیسی آل کثیر خرید جدید سرخ ها  با لباس شخصی در تمرین پرسپولیس حضور یافت و با بازیکنان پرسپولیس دیدار کرد. او از فردا تمرین می‌کند.

 

 


 

 

20:00 - تصویری از عیسی آل کثیر در تقابل با شجاع خلیل زاده در لیگ هفدهم؛ حالا این دو هم تیمی هستند و اتفاقا رابطه بسیار خوبی نیز با یکدیگر دارند.

 


 

19:00 - در پی ادعای آقای زنوزی مالک باشگاه تراکتور سازی تبریز  مبنی بر تماس تلفنی سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه با رشید مظاهری دروازه بان آن باشگاه و تلاش برای انتقال او به یک تیم دیگر، دکتر عراقچی با اظهار تعجب از این اظهارات، هر گونه تماس خود با بازیکنان آن باشگاه و اصولا هر گونه دخالت در مسائل فی‌مابین باشگاه ها را به شدت تکذیب کرد.

 

 


 

18:51 - عیسی آل کثیر دقایقی قبل از باشگاه خارج شد و در حالی که با سوالات گوناگون از سوی خبرنگاران مواجه بود، خیابان را ترک کرد.

 

 


 

 

18:22 - یکی دیگر از اخباری که هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد، خبری بود که در رسانه های عراقی مبنی بر علاقه به کریستین اوساگوآنا منتشر شد؛ تیم الشرطه حریف استقلال به دنبال اوست.

 

 


 

 

 

 

18:14 - قرارداد عیسی آل کثیر نیز رسمی شد و او با امضای این قرارداد به پرسپولیس پیوست.

 


 

18:00 - عیسی آل کثیر هم اکنون وارد باشگاه پرسپولیس شد. او نیز صحبتی با خبرنگاران انجام نداد.

 



17:45 - باشگاه پرسپولیس امروز سه سهمیه لیگ برتری خود را جذب کرد و احتمالا در روزهای آینده نیز بقیه سهمیه ها پر می‌کند تا با قدرت وارد لیگ قهرمانان آسیا شود.

 


 

17:30 - پرسپولیس همچنان خرید دیگر بازیکنان را دنبال می‌کند؛ احسان پهلوان به احتمال زیاد خرید بعدی سرخ ها خواهد بود. آن ها سه خریدی که یحیی گل محمدی وعده اش را صبح امروز داده بود، به سرانجام رساندند.

 


 

 

17:30-  سرانجام و در دور دوم مذاکرات عیسی آل کثیر با پرسپولیسیها به توافق رسید. او از محل مذاکره راهی باشگاه پرسپولیس شد.

 

 


 

 

17:18 - بر سر برخی از نفراتی که یحیی گل محمدی می‌خواهد، رقابت جالبی بین تیم های مدعی به وجود آمده و باید دید در نهایت این نفرات را چه تیمی به خدمت می‌گیرد.

 


 

17:01 - شنیده های خبرنگار ورزش سه از منابع موثق حاکی از ان است که باشگاه شهرخودرو برای انتقال میلاد سرلک، دو میلیارد تومان طلب کرده است.

 

 


 

16:50 - فهرست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی حالا با تغییراتی اندک مواجه شده است: حامد لک، سعید آقایی، عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و محمدحسین مرادمند. از این جمع دو بازیکن پرسپولیسی شدند و مذاکره حضوری با آل کثیر ادامه دارد. احسان پهلوان قراردادش را با ذوب آهن فسخ کرده و مذاکره بر سر مبلغ قرارداد خواهد بود و مرادمند باید با شهرخودرو به توافق برسد.

 


 

 

 

16:46 - با حضور حامد لک رقابت برای گرفتن پیراهن شماره یک به اوج خود خواهد رسید؛ باید دید یحیی از بین لک و رادو کدام یک را انتخاب خواهد کرد.

 

 


 

 

 

16:19 - قرارداد لک با پرسپولیس قطعی شد؛ او بدون صحبت با خبرنگاران و مثل سعید آقایی باشگاه پرسپولیس را ترک کرد تا دومین خرید این تیم شود. احتمالا وی در تمرین حضور خواهد یافت.

 

 


 

 

16:18 - محمدحسین مرادمند و میلاد سرلک دو بازیکن تیم شهرخودرو گزینه خرید تیم پرسپولیس هستند که مشکل دریافت رضایت نامه از شهرخودرو را دارند و این باشگاه مشهدی رقم بالایی را طلب کرده است.

 


 

 

 

16:17 - به گزارش خبرنگار ورزش سه از محل مذاکرات نقل و انتقالات پرسپولیس، عیسی آل کثیر که میز مذاکره را ترک کرده بود، با رایزنی های انجام شده پای مذاکره با سرخ ها برگشت.

 


 

 

16:00 - علی رغبتی عضو هیئت مدیره پرسپولیس از صبح امروز در جلسات حضور داشته و مذاکرات را پیش می‌برد. پس از جلسه با لک، او هم بیرون آمده و استراحت می‌کند تا احتمالا به سراغ مذاکرات بعدی برود.

 


 

15:55 - حامد لک در ساختمان باشگاه پرسپولیس حضور یافت و احتمالا دومین خرید این تیم خواهد بود.

 


 

 

 

15:45 - مذاکرات حامد لک با پرسپولیس به پایان رسید و او دقایقی قبل جلسه را ترک کرد. چهره طرفین حاکی از توافق است. لک نیز احتمالا به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت.

 


 

15:37 -  اگر عیسی آل کثیر امروز با پرسپولیس توافق نکند، احتمالا مقصد جدیدی را برای آینده خود انتخاب خواهد کرد. مذاکرات پرسپولیسی ها با او ادامه دارد و افشین پیروانی تلاش می‌کند تا نظر وی را جلب کند. اکنون آل کثیر در مذاکرات حضور ندارد و صحبت های تلفنی انجام می‌شوند اما احتمال دارد وی دوباره به محل مذاکره برگردد.

 


 

15:30 - طبق گفته رسول پناه، در تمرین روز گذشته پرسپولیسی ها بازیکنان به او گفته اند که رقم قراردادها طوری نباشد که در تیم اختلاف به وجود بیاید. شب گذشته نیز رسول پناه تاکید کرد که پیشنهادات به زعم او غیرمنطقی را قبول نخواهد کرد.

 


 

 

 

15:20 - سعید آقایی قراردادش با پرسپولیس را رسمی کرد و با پیراهن این تیم نیز عکس گرفت.

 


 

 

 

15:15 - بعد از اینکه آل کثیر به همراه مدیربرنامه‌هایش به دلیل عدم توافق مالی چند مرحله از میز مذاکره برخاستند، اکنون افشین پیروانی نیز وارد محل مذاکره شده است. سرپرست پرسپولیس که به عنوان مدیر نقل و انتقالات این باشگاه نیز معرفی شده، از مدیربرنامه آل کثیر خواست دقایقی او را به همراه این مهاجم تنها بگذارند و در حال صحبت با آل کثیر است تا او را برای امضای قرارداد ترغیب کند.

 


 

15:10 - مذاکره پرسپولیس با حامد لک آغاز شد؛ او که حضور در پرسپولیس را آرزوی دیرینه خود می‌دانست حالا در آستانه قرارداد با این تیم قرار گرفته است.

 


 

15:00 - عیسی آل کثیر مهاجم مورد نظر تیم پرسپولیس که در کلیات قرارداد با سرخ ها به توافق رسیده بود و بسیاری انتقالش را قطعی می‌دانستند، بر سر یک بند مالی با رسول پناه اختلاف خورد و از پای میز مذاکره بلند شد تا حضورش در این تیم در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

 


 

14:45 -  به گفته مدیران پرسپولیس مبلغ پیشنهادی احسان پهلوان خیلی بالا بوده و اگر قصد حضور در پرسپولیس را دارد، باید این رقم را پایین بیاورد. احسان پهلوان یکی از بازیکنان حاضر در لیست یحیی گل محمدی است.

 


 

 

 

14:30 - مذاکرات پرسپولیسی ها با حضور رغبتی و پیروانی انجام می‌شود. تصور می‌شد آل کثیر توافق کرده اما هنوز این خبر رسمی نیست.

 


 

14:15 - سعید آقایی در باشگاه پرسپولیس حضور یافت. آقایی که با سرخ ها به توافق قطعی رسیده و باید دید در باشگاه پرسپولیس چه اتفاقی برایش رخ می‌دهد.

 


 

14:00 - مهدی رسول پناه در میان تجمع کنندگان حضور یافت و با آن ها صحبت کرد. این صحبت طولانی که 40 دقیقه به طول انجامید، آخرین بخش تجمع بود و سپس پلیس طرفداران را متفرق کرد.

 


 

13:55 - بازیکنانی که امروز ظهر به پرسپولیس اضافه شوند، در تمرین عصر امروز شرکت خواهند کرد تا به صورت رسمی رونمایی انجام شود.

 


 

 

 

13:40 - اولین صید پرسپولیسی ها از تبریز آمد؛ آقایی مدافع چپ اهل تبریز که فصل گذشته در سپاهان حضور داشت، با پیراهن سفید از جلسه خارج شد تا نخستین خرید این فصل قرمزها لقب گیرد.

 


 

13:00 - مذاکرات پرسپولیس با بازیکنان مورد نظر یعنی سعید آقایی و عیسی آل کثیر در محلی خارج از باشگاه پرسپولیس آغاز شده و احتمالا به زودی این مذاکرات شکل جدی تری به خود خواهد گرفت.

منبع:ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار