خبرورزشی نوشت: باشگاه پرسپولیس با سعید آقایی به عنوان اولین خرید نقل و انتقالات تابستانی به توافق رسیده است.
کد خبر: ۸۹۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 31 August 2020

شاید بزرگ‌ترین دغدغه یحیی گل‌محمدی بعد از تعطیلات کرونایی سمت چپ خط دفاع این تیم بود. جایی که محمد انصاری رباط صلیبی پاره کرد و محمد نادری نیز اغلب مسابقات را به دلیل مصدومیت بیرون نشست. اوج این مشکل در دربی حذفی نمود پیدا کرد. آنجایی که ابتدا شجاع خلیل زاده بازی کرد، اما در ادامه محمد نادری وارد زمین شد و سروشکل مناسبی هم به سمت چپ تیمش داد و یک گل هم ساخت منتهای مراتب فقط ۱۶ دقیقه در زمین دوام آورد. آسیب‌دیدگی محمد نادری و خروج او از زمین آسیبی جدی به شکل بازی پرسپولیس زد چراکه وحید امیری مدافع نبود!

در همین ارتباط خبردار شدیم باشگاه پرسپولیس با سعید آقایی به عنوان اولین خرید نقل و انتقالات تابستانی به توافق رسیده است. این بازیکن که قبلاً یک استوری حاشیه‌ساز علیه پرسپولیس گذاشته بود، به تازگی از هواداران سپاهان اصفهان خداحافظی کرده است! مدافع چپ آذری‌زبان فصل گذشته سپاهان در این تیم اصفهانی روزهای خوبی را سپری نکرد و حتی تیم ملی را هم از دست داد. سعید آقایی که هم‌اکنون در شهر خودش تبریز به‌سر می‌برد، قصد دارد با پیوستن به پرسپولیس و بازی زیر نظر یحیی گل‌محمدی بار دیگر ملی‌پوش شود و به همین خاطر خیلی چک و چانه نزده است. او قرار است از تبریز به تهران سفر کرده و قرارداد رسمی‌اش با پرسپولیس را به امضا برساند. اما محمد نادری که در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر به حضور قرضی خود در پرسپولیس ادامه داد باید نظر مسئولان باشگاه کورتریک بلژیک را برای ماندن در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جلب کند. مدافع چپ پرسپولیس که دو مرتبه مصدوم شده، قول داده خودش رضایتنامه اش را از باشگاه بلژیکی بگیرد. البته باشگاه پرسپولیس به محمد نادری و مدیربرنامه‌هایش اعلام کرده نمی‌تواند پول رضایتنامه اش را به باشگاه کورتریک بپردازد و باید خودش دنبال این کار برود. این در حالی است که گل‌محمدی حساب ویژه‌ای روی محمد نادری برای فصل آینده باز کرده است.

سرمربی پرسپولیس که فوتبال مالکانه را دوست دارد، همواره از مدافعانی رونده در چپ و راست استفاده می‌کند. یحیی گل‌محمدی دوست دارد مدافعان چپ و راست تیمش بالا بازی کرده و در فاز تهاجمی مشارکت دائمی داشته باشند که محمد نادری دارای چنین ویژگی‌هایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار