در نهایت این دیدار پس از وقت های اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی استقلال موفق شد با حساب 4 بر یک برنده شود.در مجموع بازی با نتیجه 6 بر 3 به سود استقلال به پایان رسید.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ 26 August 2020

فارس: دو تیم پرسپولیس و استقلال از مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام حذفی فصل 98-99 از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. در نهایت این دیدار پس از وقت های اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی استقلال موفق شد با حساب 4 بر یک برنده شود.در مجموع بازی با نتیجه 6 بر 3 به سود استقلال به پایان رسید.

مجیدی چندی پیش اعلام کرد که هم استقلال را به نایب قهرمانی لیگ می رساند و هم سهمیه آسیا را برای آبی پوشان کسب می کند. ضمن اینکه او وعده کرده بود استقلال را به فینال جام حذفی می رساند که این اتفاق نیز رخ داد.

 

داور: پیام حیدری

 

کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و علیرضا ایلدروم

اخطار: عارف غلامی، صالح مصطفوی و بهزاد غلامپور مربیان، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، سیامک نعمتی و علی علیپور و شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی و یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان از پرسپولیس

 

گل: مهدی قائدی (4) محمد دانشگر (90+3) استقلال، بشار رسن (48) علی علیپور(89) پرسپولیس

 

ترکیب پرسپولیس: رادوشوویچ، سید جلال حسینی( 46- محمد نادری)61- اوساگونا) ، بشار رسن( 112+ مهدی عبدی)، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری، شجاع خلیل زاده، علی علیپور(112- امید عالیشاه)، سیامک نعمتی و مهدی شیری( 27- کمال کامیابی نیا)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، هرویه میلیچ، علی کریمی( 89- میلاد زکی پور)، فرشید اسماعیلی( 51 - فرشید باقری)، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، محمد دانشگر، ووریا غفوری، آرش رضاوند(85- ارسلان مطهری) و مهدی قائدی

سرمربی: فرهاد مجیدی

 

پنالتی های پرسپولیس: احمد نوراللهی (گل نشد) - امید عالیشاه- اوساگونا(گل نشد)

پنالتی های استقلال: شیخ دیاباته - ووریا غفوری- میلیچ- ارسلان مطهری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار