بچه‌های مجیدی ستاره چیدند؛
شاگردان مجیدی در ضربات پنالتی موفق به برتری مقابل پرسپولیس شدند تا حریف تراکتور در فینال جام حذفی شوند.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹ 26 August 2020

به گزارش تابناک سمنان: پرسپولیس پس از چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر که با قاطعیت به دست آمد، شرایط مناسب و البته راه دشواری برای کسب دوگانه در جام حذفی داشت، اما آنها امشب که به مصاف استقلال رفتند، کار سختی داشتند و در شروع مسابقه دروازه خود را با شوت زیبای مهدی قایدی باز شده دیدند تا آبی‌ها یک نیمه را با پیروزی تمام کنند.


دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم پرسپولیس گل تساوی را توسط بشار رسن زد و در دقیقه 89 با گلزنی علی علیپور در آستانه صعود به فینال جام حذفی قرار گرفت، اما در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده محمد دانشگر کار را به تساوی کشید تا امیدهای شاگردان فرهاد مجیدی زنده شود و بازی به وقت‌های اضافه برود.


وقت اضافه 30 دقیقه‌ای تعیین کننده برنده دربی جذاب نیمه نهایی جام حذفی نبود تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت استقلال با زدن 4 گل در مقابل پرسپولیسی که فقط یک گل به ثمر رساند و دو پنالتی را توسط نوراللهی و اوساگوآنا از دست داد، به برتری برسد و راهی فینال شود.


مرحله نیمه نهایی جام حذفی؛چهارشنبه: 99/06/05 ؛ ساعت: 19
استادیوم: آزادی تهران/ بدون تماشاگر
داور: پیام حیدری/ کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و علیرضا ایلدروم؛ کمک داوران پشت دروازه: حسن اکرمی و یاسر همرنگ؛ داور چهارم: حسن زیاری/ ناظر داوری: حسن کامرانی‌فر/ ناظر ویژه: اسماعیل صفیری.


پرسپولیس


بوژیدار رادوشوویچ
سید جلال حسینی(46 - محمد نادری(61- کریستین اوساگوآنا))
محمد حسین کنعانی‌زادگان
مهدی شیری(27 - کمال الدین کامیابی نیا)
شجاع خلیل‌زاده
احمد نوراللهی
سیامک نعمتی
بشار رسن(113- مهدی عبدی)
وحید امیری
مهدی ترابی
علی علیپور(113- امید عالیشاه)

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار