عجیب ولی واقعی
آیا واقعا تنها بیمارستان بابلسر یعنی بیمارستان شفا برای شهرستان بزرگ بابلسر که قرار است بندر آزاد شود پاسخگوی بیماران بابلسر می باشد ؟ آیا واقعا خود مسئولان این شهر در صورت بیماری به این بیمارستان مراجعه می کنند ؟ براستی این همه درآمد حاصل از توریستها به کجا می رود ؟
کد خبر: ۸۹۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ 25 August 2020

به گزارش تابناک مازندران، با ساخت انبوه سازی در بابلسر کسب و کار در این شهر رونق زیادی گرفت و درآمد زیادی از این طریق عاید ادارات این شهر ، خصوصا شهرداری شد ولی متاسفانه امکانات این شهر بر خلاف انتظارها همچنان ضعیف ماند و هیچ گونه پیشرفتی در زمینه ساخت بیمارستان نشد که واقعا تاسف بار است.
در شهر زیبا و بزرگ بابلسر که رشد جمعیت به سرعت بالا می رود، متاسفانه این شهر هنوز از داشتن یک بیمارستان ششدانگ عاجز است !؟ به همین دلیل بیشتر مردم هنگام بیماری ناچارند که برای درمان بیماری به بیمارستان های فریدونکنار و بابل مراجعه کنند...
پرسش این است : آیا واقعا تنها بیمارستان بابلسر یعنی بیمارستان شفا برای شهرستان بزرگ بابلسر که قرار است بندر آزاد شود پاسخگوی بیماران بابلسر می باشد ؟ آیا واقعا خود مسئولان این شهر در صورت بیماری به این بیمارستان مراجعه می کنند ؟ براستی این همه درآمد حاصل از توریستها به کجا می رود ؟
همین دو روز پیش روز یک‌شنبه، سیدمهرسام حسینی، پسر ۴ ساله یکی از منجیان غریق بابلسر، در خیابان دانش ۲، پس از آنکه خودروی پراید با او برخورد کرد، شدیداً مصدوم شد.
دایی مهرسام ضمن اشاره به وضعیت بیمارستان شفا و اذیت شدن بابت آمبولانس، در گفتگو یی" گفت:
در بیمارستان شفا، حالش اصلاً خوب نبود، مجبور شدیم به بیمارستان دیگری انتقال دهیم، ....
هر چند نماینده جوان و پرتلاش بابلسر و فریدونکنار از تجهیز شدن و ساخت بیمارستان در اقتصادی ترین شهر مازندران خبر داد ، ولی پرسش این است که از دولتی که برای پرداخت یارانه دست به دامان مردم می شود ....می توان برای تامین بودجه امیدوار بود؟
پرسش دیگر این که چرا پس از 42 سال انقلاب ، دست اندرکاران این شهر در ساخت این پروژه مهم عاجز بودند....
مسعود پاشنا

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار