اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 21 مرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۸۸۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 12 August 2020
به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 21 مرداد ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد. بر اساس این زارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 21 مرداد بشرح زیر است :

محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران 

رئیس پلیس راه استان مازندران از محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 22 مردادماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 25 مردادماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا قدمی" اظهار داشت: به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 22 مردادماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 25 مردادماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 25 مردادماه از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و بالعكس ممنوع است .

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 24 مردادماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 6 بعد از ظهر تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد كليه تریلرها از محور هراز عنوان کرد: تردد کلیه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 مرداد ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 23 و 24 مردادماه از این محور ممنوع است .

قدمی اظهار داشت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 22 روز جمعه 24 مردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 22 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است .

سرهنگ قدمی یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد اجرای محدودیت ها لغو خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.#

 

-----------------------------------------------------

 

دریا در محمود آباد 2 قربانی گرفت 

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از غرق شدن 2 زن 30 و 35 ساله در سواحل این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشریح این خبر، گفت: ساعت 3 و نیم بعد از ظهر روز گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه غریق در سواحل این شهرستان بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: در این حادثه دو زن 30 و 35 ساله اهل شهرستان های آمل و خراسان رضوی که به اتفاق هم، برای شنا به دریا رفته بودند به علت عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شدند.

سرهنگ حسین زاده، تصریح کرد: با تلاش عوامل امدادی جسد نامبردگان کشف و به سردخانه منتقل شد .

 

-------------------------------------------------------------

 

دستگیری سارق اینترنتی توسط پلیس فتا مازندران 

رئیس پلیس فتا استان مازندران از دستگیری سارق اینترنتی با 30 فقره سرقت از حساب اشخاص به مبلغی بالغ بر 3 میلیارد ریال خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سامع خورشاد در تشریح این خبر، گفت: در پی مرجوعه ای قضائی به پلیس فتا استان، مبنی بر برداشت غیر مجاز وجه از حساب بانکی فردی که برای استخدام به یکی از درگاه های بانکی هدایت شده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان مازندران، افزود: در بررسی های انجام شده، مشخص شد متهم با بهانه استخدام منشی، کاربران را به درگاهی جعلی هدایت و اقدام به سرقت اطلاعات و برداشت وجه از حساب آنا می کرد.

سرهنگ خورشاد، تصریح کرد: پس از شناسایی چندین نفر از افرادی که با این بهانه از حساب آنان سرقت شده بود، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی کشور بود شناسایی کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء وی 90 عدد سیم کارت و 9 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

رئیس پلیس فتا استان مازندران همچنین، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی ها تاکنون به سرقت اطلاعات و برداشت وجه از حساب 30 نفر به مبلغی بالغ بر 3 میلیارد ریال اعتراف کرد.

به گفته سرهنگ خورشاد، این سارق اینترنتی حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در درست بررسی است.

 

---------------------------------------------------

 

انهدام باند هرمی در چالوس 

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از انهدام یک باند یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ ذات الله رضوانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان چالوس، مووضع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، افزود: ماموران پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای متهمان شدند.

سرهنگ رضوانی ، تصریح کرد: این افراد که در قالب یک باند 8 نفره از استان های مختلف کشور اقدام به تبلیغ و عضوگیری برای یکی از شرکت های هرمی می کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی برنامه های تبلیغاتی از مخفیگاه این افراد خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در خاتمه با اشاره به این که ، وعده‌ سرمايه‌گذاري با دريافت سود بالا، مهمترين شگرد شركت‌هاي هرمي است، از مردم خواست: ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیتها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگيز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

 

-----------------------------------------------------------

 

دستگیری سارق قطعات داخل خودرو در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سارق حرفه ای قطعات داخل خودرو اماکن خصوصی با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات داخل خودرو و اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 15 فقره سرقت قطعات داخل خودرو و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناس، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

--------------------------------------------------

 

کشف 10فقره سرقت در جویبار 

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 10فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 9سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 10فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و ...در این شهرستان اعتراف کردند .

وی همچنین اظهار داشت: در ادامه اجرای این عملیات، 69 موتور سیکلت و 16 خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

 

----------------------------------------------------

 

دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 2 عامل افیونی و کشف 10 کیلو گرم حشیش در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشريح اين خبر گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر موفق به شناسایی 2 قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصريح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی، متهمان را دستگیر کردند.

وی از کشف 10 کیلو گرم حشیش در بازرسی از مخفیگاه این 2 قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و با اشاره به دستگیری 6 خرده فروش مواد مخدر در ادامه این عملیات، گفت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای امن با پلیس همکاری کرده و در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و افراد مشکوک، مراتب را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 با پليس در ميان بگذارند.

 

------------------------------------------------------

 

دستگیری عامل افیونی در میاندورود 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری عامل افیونی و کشف یک کیلو و 600گرم تریاک در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی داداش تبار ، درتشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، موفق به شناسايي این عامل افیونی شدند.

سرهنگ داداش تبار درادامه، اظهار داشت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی یک کیلو و 600گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی میاندورود با بيان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

------------------------------------------------------

 

سارق خودرو در نکا دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق خودرو با 3 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین زارع " در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی سرقت یک خودرو در این شهرستان موضوع، در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا ماموران تجسس کلانتری 11 با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ "زارع" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی ها تاکنون به 3 فقره سرقت خودرو و چندین فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک ، مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .

خبر: سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار