علیرغم تکذیب‌های چند باره کادرفنی پرسپولیس و خصوصا یحیی گل محمدی، این تیم کار خود برای حضور در نقل و انتقالات را استارت زده است.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ 11 August 2020

علیرغم تکذیب‌های چند باره کادرفنی پرسپولیس و خصوصا یحیی گل محمدی، این تیم کار خود برای حضور در نقل و انتقالات را استارت زده است.

پرسپولیس با یحیی گل محمدی زودتر از پایان فصل توانست عنوان قهرمانی خود را مسجل کند و اکنون علیرغم تمام تکذیب‌هایی که علیه فضای مجازی و رسانه‌های رسمی در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه صورت می‌گیرد، باید گفت که کار سرخ‌ها برای حضوری پررنگ در این بخش و تقویت تیم استارت خورده است.

به گزارش ورزش 3، جدایی 5 بازیکن از تیم کنونی پرسپولیس تقریبا قطعی به نظر می‌رسد. پرسپولیس از تیم نیم فصل دوم خود دو بازیکن را از دست داده است؛ علیرضا بیرانوند و آنتونی استوکس دو بازیکنی بودند که از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شدند و مهمترین برنامه کادرفنی برای پوشش خلا این دو بازیکن خواهد بود. البته یحیی گل محمدی برنامه‌ی دیگری نیز برای لیست خروج خود دارد. در شرایط کنونی جدایی دو بازیکن چپ پا در خط دفاعی قطعی شده است. احتمالا محمد انصاری با توجه به مصدومیتش در لیست ابتدای فصل قرار نخواهد گرفت و در صورتی که تا پایان نیم فصل شرایط بدنی ایده آل خود را به دست بیاورد، از ابتدای نیم فصل دوم بار دیگر به لیست اضافه خواهد شد. سرنوشت محمد نادری نیز نامشخص است و همه چیز به مذاکرات این باشگاه با کورتریک بلژیک و اینکه آنها چه مبلغی برای رضایتنامه دائمی او درخواست کنند، خواهد داشت.

همچنین گفته می‌شود سرنوشت یکی دیگر از بازیکنان مصدوم پرسپولیس برای ادامه همکاری با این تیم نامشخص است و احتمالا او را هم باید در لیست خروجی احتمالی این تیم دانست. محسن ربیع خواه که اکنون دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد، بازیکنی است که گفته می‌شود شاید در لیست فصل آینده تیم قرار نداشته باشد.
سه ستاره به دنبال رویای بزرگ

خط هافبک پرسپولیس که نقش پررنگی در موفقیت تیم طی سالیان اخیر داشته، اکنون به دنبال رویای حضور در فوتبال اروپا هستند. مهدی ترابی، احمد نوراللهی و بشار رسن سه بازیکنی هستند که درصد بالایی برای جدایی‌شان وجود خواهد داشت. موضوعی که می‌تواند خلا بزرگی در ترکیب پرسپولیس شکل دهد. نوراللهی البته با باشگاه قرارداد دارد و جدایی‌اش منوط به پرداخت مبلغ رضایتنامه از سوی باشگاه خواهانش است. بشار رسن نیز در پایان قراردادش با توجه به مشکلاتی که از نظر دریافت مطالباتی داشته و احتمال عدم توافق برای مبلغ موردنظرش در فصل آینده در کنار تیم‌هایی که خواهان خود می‌بیند از این تیم جدا شود. ترابی نیز دیگر ستاره جدایی‌طلب پرسپولیس است. ستاره خط میانی سرخ‌ها که در ابتدای فصل نیز در سودای حضور در فوتبال اروپا و عقب نماندن از جمع همدوره‌ای‌هایش برای موفقیت در این عرصه قرار داشت، در نهایت به کار در این تیم ادامه داد. او بار دیگر توانست با نمایش درخشانش در این تیم چشم‌ها را به خود خیره کند و اکنون نمی‌خواهد شانس حضور در فوتبال اروپا را از دست بدهد.
علیپور قراردادش را هم بست؟

مهاجم موفق چند فصل اخیر پرسپولیس نیز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده تا او نیز احتمال جدایی‌اش نزدیک به یقین باشد. طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره قرارداد علی علیپور با تیم چینی منتشر شده و بعید نیست او هم دیگر ستاره جدا شده از جمع این تیم لقب گیرد.

با این حال در خصوص برخی اسامی دیگر این تیم شایعاتی مبنی بر نارضایتی یحیی گل محمدی و احتمال جدایی از پرسپولیس شنیده می‌شود.
خرید اینترنتی پرسپولیس!

پرسپولیس در حال حاضر به طور قطعی در پست دروازه‌بان، دفاع چپ، دفاع راست، هافبک دفاعی، پلی‌میکر و خصوصا مهاجم نیاز به جذب بازیکن دارد. گفته می‌شود یحیی گل محمدی پیام‌هایی به برخی بازیکنان مدنظر خود ارسال کرده و پیام مثبت آنها برای همکاری را نیز تا حد زیادی دریافت کرده است.

به جز پست دروازه‌بانی که هنوز برخلاف شایعات شکل گرفته، هیچ مذاکره رسمی و غیررسمی درباره آن مشخص نشده، یحیی با دو بازیکن از شهرخودرو، یک سپاهانی، دو بازیکن ذوب آهن، یک مهاجم لیگ یکی و ... برای حضور در این تیم به مذاکره نشسته است.

دانیال اسماعیلی فر که موضوع حضورش در این تیم کاملا عیان شده و طرفین به توافق لازم نیز در این رابطه دست یافته‌اند و بعد از این همه چیز منوط به مذاکره مالی با مدیران خواهد بود که بتوانند نظر او را برای حضور در این تیم جلب کند.

پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی این برنامه را پیش می‌برد که با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا و نیاز به دستیابی سهمیه صعود، بلافاصله بعد از پایان لیگ مذاکرات خود را به سمت قرارداد و تقویت تیم پیش برده و نیازهای خود را برطرف سازند. در لیست یحیی گل‌محمدی نام دو هافبک دفاعی نیز به چشم می‌خورد که این موضوع نشان دهنده این است که او کاملا روی فعل و انفعال رفتاری شاگردانش نیز تمرکز کرده و آنها را پیش بینی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار