پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم می‌تواند در جام حذفی به قهرمانی برسد.
کد خبر: ۸۸۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲ 11 August 2020

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم می‌تواند در جام حذفی به قهرمانی برسد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصاف پرسپولیس و استقلال در جام حذفی اظهار کرد: به نظر من اتفاق خیلی خوبی رخ داد که این دو تیم در نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند مطمئنا هواداران از طریق گیرنده‌های تلویزیون بازی جذابی را خواهند دید چون وقتی بازی در جام حذفی باشد و استقلال و پرسپولیس به مصاف هم بروند، قاعدتا حساسیت وجذابیت بازی دو چندان خواهند بود. به همین خاطر فکر می‌کنم بازی خوبی خواهیم دید و قطعا برنده این دیدار قهرمان جام حذفی خواهد شد.

وی در ادامه درباره این که گفته می‌شود پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ انگیزه ندارد و در مقابل استقلال از شرایط خوبی بهره می‌برد، گفت: من این موضوع را قبول ندارم. این‌که می‌گویند استقلال این روزها شرایط خوبی دارد، درست نیست داورها به استقلالی‌ها کمک کردند که الان شرایط خوبی دارند. به همین خاطر مطمئن هستم ما فارغ از این حرف و حدیث‌ها که کدام تیم خوب است و کدام تیم بد قطعا یک بازی تماشایی را خواهیم دید. شما به انگیزه بازیکنان پرسپولیس اشاره کردید اما من می‌خواهم بگویم کدام بازیکن است که برای داربی انگیزه نداشته باشد؟ آن هم بازی که می‌تواند حکم صعود به فینال را امضا کنند. قطعا بازیکنان پرسپولیس بهترین عملکرد خود را در زمین خواهند داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم، به خوبی می‌داند که چطور تیمش را برای این بازی حساس آماده کند. پرسپولیس باید با یک برنامه ریزی منسجم به مصاف استقلال برود تا مثل پارسال در کسب جام‌ها دبل کند. من معتقدم با روندی که پرسپولیس در طول فصل داشته این پتانسیل را دارند که جام حذفی را هم به دست بیاورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار