مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با بیان این که مسئولان نباید از روشنگری و نقدهای سازنده و به دور از تخریب رسانه‌ها هراسی داشته باشند ، گفت : رسانه‌ها هم عملکرد مدیران را با ترازوی انصاف نقد کنند.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ 10 August 2020

محمد تقی انزان پور روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در نوشهر افزود : هرگاه مسئولی در ارائه خدمات صادق باشد ، هیچگونه ترسی از گفت و گو با رسانه ها ندارد و حاضر نمی شود اطلاعات خبری را پنهان کند بلکه سعی می کند تا اطلاع رسانی شود.

وی اظهار داشت : رسانه ها هم عملکرد مدیران دستگاه ها را با تروزی انصاف نقد کنند به طوری که هم فعالیت های مثبت را منعکس کنند و نقد خودشان را مطرح نمایند ولی نباید فقط به دنبال سیاه نمایی و انعکاس نقاط ضعف باشند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اظهار این که ایرنا رسانه رسمی کشور است ، افزود : طبعا مسئولان و مردم از این رسانه با برخورداری از چنین جایگاهی انتظارات بیشتری دارند تا بتواند به بهترین شکل ممکن هم خواسته های بحق مردم را منعکس کند و هم مسئولان را در جریان مشکلات و نارسائی ها قرار دهد.

انزانپور گفت : ۱۷ مرداد ، به عنوان سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا ، یادآور رشادت ها و از جان گذشتگی های صاحبان عرصه قلم و اندیشه است و این روز به عنوان روز خبرنگار در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار و جاودانه شده است تا مشعل جبهه آگاهی ، حقیقت طلبی و عدلت خواهی برای همیشه روشن بماند.

وی با قدردانی از تلاش های خبرنگاران ایرنا در انتشار مشکلات و عملکرد این نهاد در این استان ، افزود : معتقدم نباید تا زمانی که طرحی به سرانجام نرسیده است و فقط در حد وعده و وعید است آن را رسانه ای کرد ، چرا که چنین اقدامی به عنوان یک مطالبه عمومی تلقی می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران به همراه مدیر روابط عمومی این اداره کل از بخش های مختلف دفتر ایرنا در نوشهر دیدن کرد و با فرآیند تهیه ، تولید و انتشار اخبار این رسانه رسمی کشور آشنا شد.

اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان نوشهر مستقر است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار