معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: نزاع و درگیری فردی، گرایش به اعتیاد صنعتی، سرقت منزل، بدحجابی، اختلاف و نابسامانی خانوادگی از جرایم اولویت دار مازندران است.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 10 August 2020

 به گزارش تابناک مازندران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدجعفر ساداتی در تجلیل از خبرنگاران مازندران به مناسبت هفته خبرنگار، با اشاره به این که پلیس به دنبال ایجاد امنیت برای مردم است، اظهار کرد: در انتشار اخبار در حوزه انتظامی باید به دنبال ارتقاء احساس امنیت در جامعه بود و به گئنه ای عمل شود که مردم به نیروی انتظامی اعتماد کنند.

ساداتی با بیان اینکه پلیس به دنبال ارتقای امنیت در جامعه است، تصریح کرد: تلاش معاونت اجتماعی پلیس بر این است که به کمک اخبار موثق رسانه‌ها به جامعه انتقال یابد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان این که مردم با اخبار رسانه‌ ها در ببیشتر امورات روزمره خود تصمیم‌گیری می‌کنند، افزود: بازخورد اخبار هم مهم است.

ساداتی همچنین خاطرنشان کرد: فرهنگ‌ سازی و ایجاد امنیت برای کاهش جرایم یکی از وظایف معاونت اجتماعی پلیس است.

وی در ادامه اظهار کرد: براساس برآورد های انجام شده در معاونت اجتماعی استان، نزاع و درگیری فردی، گرایش به اعتیاد صنعتی، سرقت منزل، بدحجابی، اختلاف و نابسامانی خانوادگی از جرایم اولویت دار استان است.

ساداتی با اشاره به اثرات مهم وجود احساس امنیت در جامعه، خاطرنشان کرد: تاثیر امنیت روانی از خود امنیت مهم است و در بخش اخبار باید بدانیم که خبر بد و منفی موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود و در این زمینه حساسیت لازم در انتشار خبر الزامی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان این که باید اخلاق‌ مداری نکته ای حائز اهمیت در حرفه خبرنگاری است، گفت: باید با تدبیر درست در انتشار اخبار امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار