استخوان‌های جمع آوری شده با تشکیل پرونده انتظامی به پاسگاه رینه بخش لاریجان شهرستان آمل منتقل شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸ 09 August 2020

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از کشف جسدی با هویت ناشناس در دامنه قله دماوند خبر داد.

جمشید نیکزاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در پی اطلاع یک چوپان مبنی بر دیده شدن یک جسد در منطقه "کافردره" قله دماوند تیم هلال احمر به این منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از جسد مذکور یک جمجمه و بخشی از بدن یافت شد افزود: استخوان‌های جمع آوری شده با تشکیل پرونده انتظامی به پاسگاه رینه بخش لاریجان شهرستان آمل منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به انکه جسد برای انجام مراحل شناسایی و انجام آزمایش های تشخیص هویت به پزشکی قانونی تحویل داده شده است افزود: جنسیت فرد قابل تشخیص نبوده است و باید بعد از تشخیص پزشکی قانونی مشخص شود.

نیکزاد گفت: حدود ۲ سال پیش جوانی دانشجو (مرد) در دامنه های فله دماوند مفقود شد که تا به امروز نشانی از آن یافت نشده است.

وی با بیان اینکه هنوز نمی توان ارتباطی بین جسد کشف شده با آن جوان پیدا کرد ، افزود: اما یکی از احتمالات این است که جسد یافت شده مربوط به همان جوان باشد اما به هر حال باید منتظر ماند تا نتایج آزمایشات هویتی معلوم شود.

دماوند با ارتفاع بیش از پنج هزار و ۶۰۰ متر بلندترین قله ایران است که از مهم‌ترین مقاصد کوهنوردی و گردشگری محسوب می شود و در تقسیمات کشوری، در بخش لاریجان شهرستان آمل استان مازندران قرار دارد.

علاوه بر جذابیت قله دماوند برای کوه نوردان، این قله یکی از سخت ترین و خطرناک‌ترین شرایط آب و هوایی برای سعود را در میان ارتفاعات کشور دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار