براساس اعلام سرپرست باشگاه پرسپولیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پرداخت مطالبات«برانکو ایوانکویچ» را تایید کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ 08 August 2020

براساس اعلام سرپرست باشگاه پرسپولیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پرداخت مطالبات«برانکو ایوانکویچ» را تایید کرده است.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، «مهدی رسول‌پناه» در گفت وگویی اظهار داشت: هفته آینده هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس تهران تشکیل می شود و هر تصمیم در آن نشست گرفته شود من می‌پذیرم.

او در زمینه پرداخت مطالبات برانکو ایوانکویچ و دستیارانش گفت: ما مطالباتی در حدود ۴۳۰ هزار یورو از فیفا داشتیم و بخشی از طلب دستیاران برانکو با این پول پرداخت شد اما چون طلب ما از فیفا ته کشید منتظر ۵۱۵ هزار دلار حق انتقال علیرضا بیرانوند به بلژیک بودیم. این پول روز چهارشنبه به حساب باشگاه نشست و از همان روز شروع به پرداخت بخشی از طلب برانکو کردیم. بخشی از این طلب به حسابل او در امارات نشسته است و بخش دیگر نیز فردا خواهد نشست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه یادآور شد: تا کنون حدود ۶۰ درصد از مطالبات پرونده برانکو پرداخت شده و حسابداری فیفا نیز این پرداخت را تایید کرده است. اما نمی توانیم به طور صددرصد بگوییم خطر برطرف شده اما ما حسن نیت خود را در پرونده برانکو ثابت کردیم.

رسول‌پناه در ادامه گفت: ما به جز پرونده برانکو مشکلات مالی دیگر دارد که بخشی از آن به بازیکنان خارجی شاغل در لیگ نوزدهم برخواهد گشت. اگر ما تمام بدهی را پرداخت می کردیم فشار زیادی به باشگاه می‌آمد اما با توجه به جذب منابع در چند روز آینده حتما کامل پرداخت می‌کنیم.

وی در خصوص بشار رسن نیز گفت: رسن یکی از بازیکنان بااخلاق پرسپولیس بوده و عاشق این تیم محسوب می شود اما متاسفانه در دوره مدیریت قبلی مورد بدعهدی قرار گرفت و در حقش بی مهری شد و مطالبات وی دیر پرداخت گردید و برخورد صورت گرفته با او در شانش نبود؛ بنابراین اولین کاری که ما انجام دادیم پرداخت مطالبات وی به اندازه ۹۲ درصد مربوط به این فصل بود و سعی داریم با وی ادامه همکاری دهیم و قطعا این اتفاق رخ خواهد داد.

رسول پناه در پاسخ به این پرسش که آیا با رسن صحبتی در این خصوص انجام شده است که در صورت پایین آوردن رقم قرارداد در پرسپولیس ماندگار خواهد شد یا خیر، تاکید کرد: خیر چنین مساله ای به هیچ وجه وجود ندارد و این شایعات در فضای مجازی مطرح شده و صحت ندارد.

وی در مورد جدایی کریم باقری و پیوستن به تیم ملی نیز اعلام کرد: نخیر صحبتی در این خصوص انجام نشده و ما اجازه رفتن وی را نخواهیم داد چون او یکی از مربی های باارزش و با اخلاق ایران به شمار می رود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار