سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم ما مقابل سپاهان اصفهان بازی سنگینی داشت و با تلاش بازیکنان خود پیروز میدان شدیم.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱ 07 August 2020

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم ما مقابل سپاهان اصفهان بازی سنگینی داشت و با تلاش بازیکنان خود پیروز میدان شدیم.

ایرنا، محمود فکری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری مجازی پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان اصفهان افزود: بازی سنگینی بود و یکی از سخت‌ترین دیدارهایی بود که تیم ما انجام داد.

وی گفت: بازیکنان ما با تمام وجود تلاش کردند و پیروز میدان شدند.

فکری تصریح کرد: با توجه به فشردگی بازی و تعداد کم نفرات، واقعا خستگی در ساق پای بازیکنان مشخص بود و این در حالی بود که با محدودیت تعداد بازیکن هم روبه‌رو بودیم.

وی افزود: امشب در مقابل ما تیم خوب سپاهان اصفهان قرار داشت که بازی خوبی به نمایش گذاشت، تیم ما در نیمه اول تلاش کرد و گل زد و در نیمه دوم هم بازیکنان ما با دل و جان بازی کردند و تیر دروازه هم به تیم ما برای کسب پیروزی کمک کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: در کل از تک تک بازیکنان خود تشکر می‌کنم زیرا همه با عشق و با تمام وجود بازی می‌کنند و این موضوع برای من کافی است.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و نساجی مازندران از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و در پایان، نماینده مازندران بود که با نتیجه یک بر صفر طلایی‌پوشان را شکست داد.

تیم سپاهان با این شکست با ۴۵ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر فوتبال ایران باقی ماند و نساجی مازندران با ۳۶ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار