فرمانده سپاه ناحیه نوشهر از توزیع حدود 13 هزار بسته معیشتی دو مرحله کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 05 August 2020

سرهنگ حسین جناسمی در آیین تجلیل از خبرنگاران بسیجی کانون بسیج رسانه شهرستان نوشهر که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، با اشاره به اینکه تبیین درست حوادث به عهده خبرنگاران است، اظهار کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند که در برابر غول‌های رسانه‌ای دنیا ایستادگی می‌کنند و به نبرد با آنها می‌پردازند.

ایسنا : وی با تاکید بر اینکه اهالی رسانه باید برای مردم روشنگری کنند و همچنان صدای رسای مردم باشند و دغدغه‌ها و مشکلات آنها را بیان کنید، افزود: مطالبه گری از مسئولان کار رسانه‌ها است که باید مطالبه‌گری بسیار بالا باشد و خواسته های مردم را نشر دهند.

فرمانده سپاه نوشهر با بیان اینکه مردم امروز از مسئولان می‌خواهند با تفکر جهادی و بسیجی مشکلات مردم را حل کنند، تصریح کرد: هر مسئولی که دارای روحیه جهادی باشد می تواند مشکلات مردم را حل کند و حق این مردم بیش از این است و مسئولان نباید از واژه نمی توانند استفاده کنند.

جناسمی گفت: تحریم‌های ما در دوران دفاع مقدس به مراتب بدتر از امروز بود و حتی سیم خاردار هم به ما نمی دادند ولی با روحیه انقلابی و بسیجی واژه ما می‌توانیم را در عمل پیاده کردیم و کارهای بزرگی در دوران دفاع مقدس انجام شد.

وی تاکید کرد: فرماندهان ما در هیچ دانشگاه نظامی درس نخوانده بودند اما از بزرگ‌ترین تئوریسین‌ها و طراحان عملیات‌های نظامی در جهان بودند.

جناسمی با تاکید براینکه باید کارهای جهادی کرد تا موفق به دست آورد، ادامه داد: مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بین ۳ هزار خانوار نیازمند توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر خاطرنشان کرد: در مرحله دوم با توجه به شروع مجدد کرونا در سه بازه زمانی کمک مؤمنان را در دستور کار قرار دارد که از عید قربان تا عید غدیر به مدت ۱۰ روز بازه اول جمع آوری کمک‌های مومنانه و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند است که روز چهارشنبه حدود ۲ هزار بسته در مصلی شهرستان نوشهر به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

سرهنگ جناسمی ادامه داد: تاکنون نیز تعداد ۷۲۱ بسته معیشتی از عید قربان تا به امروز بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد که در مجموع ۲۷۲۱ بسته بین خانواده ها نیازمند توزیع خواهد شد.

وی متذکر شد: بازه زمانی دوم از یک تا دهم محرم است و بازه سوم کمک مومنانه نیز از اربعین تا رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر در ادامه با بیان اینکه تا پایان شهریور ۱۲ واحد مسکونی برای محرومان افتتاح خواهد شد، افزود: ۱۰ پروژه محرومیت‌زدایی نیز در سپاه شهرستان نوشهر در حال پیگیری است که احداث کانال و آب شرب در روستاهای محروم بخش کجور از جمله روستاهای چمرکوه، انگاس و نیتل است، همچنین تهیه جهیزیه پرداخت اجاره‌بها برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا که شغل خود را از دست داده‌اند و نیز تهیه ملزومات آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند از جمله لوازم التحریر و البسه از دیگر برنامه‌های سپاه شهرستان نوشهر است.

جناسمی تصریح کرد: تا امروز ۶۷۵۰ عدد ماسک در شهرستان نوشهر در قالب ۱۰ کارگاه تولیدی تولید و توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر با بیان اینکه در دو مرحله در قالب پدافند زیستی اقدام به ضدعفونی خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر سطح شهر شد، اظهار کرد: سپاه و بسیج همواره در کنار مردم، با مردم و برای مردم هستند.

وی گفت: ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود را سرباز ولایت، پاسدار انقلاب اسلامی و نوکر مردم می‌دانیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار