پلمب دانشگاه پزشکی مدرن ایرانی در بابل
کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل، با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب بابل و دادگاه ویژه مربوطه در استان محل کار این فرد مداخله‌گر در امور پزشکی را پلمب کرده و پرونده وی جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.
کد خبر: ۸۸۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 02 August 2020

به گزارش تابناک مازندران، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از دستگیری یک پرفسور قلابی در این شهرستان خبر داد و گفت: دانشگاه پزشکی مدرن ایرانی و کلینیک درمانی احیا در بابل، گتاب و بندپی شرقی پلمب شد.

بر اساس این گزارش از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، مصطفی قاسم‌زاده اظهار کرد: فردی ۳۰ ساله‌ با جعل لقب پروفسور پس از تاسیس دانشگاه و کلینیک پزشکی غیرمجاز در شهرهای بابل، گتاب و بندپی شرقی با جذب دانشجو در دانشگاه و دریافت هزینه کلان از مردم در کلینیک غیرمجاز اقدام می کرد.

وی تصریح کرد: این شخص با ادعاهای واهی مبنی بر درمان بیماری‌های صعب العلاج مبالغ هنگفتی از بیماران دریافت کرده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل، با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب بابل و دادگاه ویژه مربوطه در استان محل کار این فرد مداخله‌گر در امور پزشکی را پلمب کرده و پرونده وی جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

قاسم زاده ضمن تاکید بر عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی بابل بر برخورد با افراد غیرمجاز در حوزه‌ پزشکی و دندانپزشکی، پوست، زیبایی و طب سنتی از مردم خواست فریب تبلیغات غیرواقعی و اغواکننده‌ در این حوزه‌ها را نخورند و در صورت مشاهده چنین مواردی بلافاصله با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل و یا با سامانه ۱۹۰ اطاع رسانی کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار