فرمانده سپاه کربلا مازندران ؛
قرار است در سه مرحله زمانی عید سعید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه اول ماه سفر بسته های حمایتی تحویل خانواده های نیازمندان و جامعه هدف تقدیم شود.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ 30 July 2020

 

به گزارش تابناک مازندران، فرمانده سپاه کربلا مازندران با اعلام آغاز مرحله دوم طرح کمک مومنانه استان گفت: در این محله تعداد ۹۴ هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان استان به مناسبت اعیاد قربان و غدیر توزیع می‌شود.

سرهنگ سیاوش مسلمی روز پنج شنبه در بازدید از رزمایش کمک مومنانه شهرستان جویبار در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مرحله دوم کمک مومنانه تحت عنوان احسان و تعاون برای کمک به نیازمندان و فقرا از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم از طرح کمک مومنانه در سه بازده زمانی توزیع می‌شود گفت: در این مرحله که دهه امامت و ولایت است، ۹۴ هزار بسته معیشتی را میان فقرا و نیازمندان به مناسبت عید سعید قربان و عید سعید غدیر توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران شهرستان جویبار به عنوان نخستین منطقه آغاز مرحله دوم کمک مومنانه است افزود: امروز یکهزار و ۴۶۰ بسته معیشتی به صورت متمرکز که شامل مواد پروتئینی به مناسبت عید سعید قربان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان جویبار نیز در مراسم امروز با اعلام اینکه در اثر ویروس کرونا بسیاری مشاغل و به ویژه نیازمندان تحت تاثیر قرار گرفتند، گفت: قرار است در سه مرحله زمانی عید سعید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه اول ماه سفر بسته های حمایتی تحویل خانواده های نیازمندان و جامعه هدف تقدیم شود.

سرهنگ مهرداد بابایی با بیان اینکه برای فعالیت مستمر جهت کمک به اقشار آسیب پذیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سطح شهرستان با محوریت خیرین تشکیل شد افزود: امروز اولین مرحله توزیع کمک های مومنانه است که با کمک‌های خیرین شهرستان و دستگاه های عملیاتی انجام شد.

وی در پایان با اعلام اینکه درگام اول و در بخش متمرکز یکهزار و ۴۰۰ بسته معیشتی اماده تحویل است ،گفت: در بخش غیر متمرکز هم به صورت مردمی است نزدیک به ۲ هزار و ۷۰۰ بسته تحویل خانواده های نیازمند می شود.

همچنن طبق برنامه ریزی سپاه جویبار قرار است طی سه مرحله حدود چهار هزار خانواده از بسته های معیشتی بهره مند شوند.

با شیوع ویروس کرونا در مازندران از ابتدای اسفند ماه سال گذشته ، اقشار زیادی از خانواده ها با از دست دادن فرصت شغلی خود خسارت دیدند. طرح کمک مومنانه که به صورت سراسری در کشور از اردیبهشت ماه آغاز شد با تهیه بسته های معیشتی که عمدتا از سوی خیرین تهیه و تامین می شود سعی در حمایت اقشار آسیب پذیر دارد.

براساس آمار هم اکنون یک هزار و ۹۱۳ بیمار کرونایی در بیمارستان های ۲ دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل تحت درمان قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار