طلايى پوشان اصفهانی در شرایطی روز جمعه به تهران سفر خواهند کرد که به احتمال فراوان امیرقلعه نویی را به عنوان مهم ترین غایب این دیدار حساس، در کنار خود نخواهند داشت.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 30 July 2020

 طلايى پوشان اصفهانی در شرایطی روز جمعه به تهران سفر خواهند کرد که به احتمال فراوان امیرقلعه نویی را به عنوان مهم ترین غایب این دیدار حساس، در کنار خود نخواهند داشت.

 به گزارش "ورزش 3"، امروز در حالی اسامی محرومان هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر اعلام شد که نام دو بازیکن سپاهان در آن چشم می‌خورد؛ یکی سروش رفیعی که به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار برابر نفت آبادان دیدار برابر استقلال را از دست داده است و دیگری رضا میرزایی که مقابل تیم آبادانی کارت زرد گرفت تا این بازی با استقلال را به دلیل چهار کارته شدن از دست بدهد.

 

علاوه بر این دو بازیکن، یکی دیگر از بازیکنان سپاهان نیز با بیماری کرونا درگیر شده و علیرغم اینکه علائمی ندارد، باید دو هفته را در قرنطینه سپری کند تا تعداد غایبان سپاهان در حساس ترین بازی هفته به عدد 3 برسد.

 

در کنار این سه بازیکن که نمی توانند تیمشان را در سفر به تهران و دیدار برابر شاگردان فرهاد مجیدی همراهی کند، امیرقلعه نویی مهم ترین ابهام تیم سپاهان پیش از این مصاف تعیین کننده است؛ سرمربی سپاهان که به دلیل حمله عصبی پس از دیدار برابر نفت آبادان، چهار روز را در بیمارستان سپری کرده، حالا با توصیه جدی پزشکان برای حضور نداشتن در کنار تیمش مواجه شده و باید دید طی دو روزی که برای ریکاوری پیش روی او قرار دارد، شرایط بدنی اش به پزشکان اجازه حضور قلعه نویی در کنار تیم را می دهد یا خیر.

 

مصاف استقلال و سپاهان که هر دو 45 امتیازی هستند، نقشی تعیین کننده در سرنوشت سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان فصل آینده دارد و نتیجه آن تمام زحمات یک تیم را در یک فصل طولانی و پرچالش تحت تاثیر خودش قرار خواهد داد؛ البته که هر دو تیم دو مصاف حساس دیگر با شهر خودرو دارند و می توانند در حتی در صورت از دست دادن امتیازات این بازی، به 9 امتیاز باقی مانده چشم داشته باشند.

 

 

سپاهان که تا پیش از دیدار لغو شده برابر پرسپولیس، به همراه این تیم، دو مدعی اصلی قهرمانی بودند، حالا با از دست دادن 7 امتیاز در دوران پساکرونا، در مهم ترین دیدار هفته نیز با بدشانسی بزرگی مواجه شده و حالا باید دید کادر فنی سپاهان چطور این چالشِ دشوار را پشت سر خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار