خبری مهم از نقل و انتقالات پرسپولیس
در جلسه‌ای که بین گل‌محمدی و رسول‌پناه برگزار شده بود سرمربی پرسپولیس صراحتاً تأکید کرد که تیمش یک مدافع چپ تخصصی و یک گلر (به جای بیرانوند) و مهاجم می‌خواهد.
کد خبر: ۸۸۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 29 July 2020

پرسپولیس باید لیگ فعلی و جام حذفی را با همین نفراتی که در اختیار دارد تمام کند، اما برای فصل بعد آن‌ها ۴، ۵ خرید بزرگ خواهند داشت. در جلسه‌ای که بین گل‌محمدی و رسول‌پناه برگزار شده بود سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس صراحتاً تأکید کرد که تیمش یک مدافع چپ تخصصی و یک گلر (به جای بیرانوند) می‌خواهد و در واقع اولویت‌های گل‌محمدی در این دو پست است ضمن اینکه پرسپولیس قطعاً در خط حمله هم یکی، دو خرید بزرگ خواهد داشت، چون استوکس نیامد و خیلی بعید است که اوساگونا هم در لیست فصل آینده قرمز‌ها باشد.

پرسپولیس قهرمان لیگ شده، اما گل‌محمدی که مربی باهوشی است در باد این قهرمانی نمی‌خوابد و خود را فریب نمی‌دهد. او می‌داند که حتی تیم قهرمان را باید تقویت کرد به خصوص اگر قرار باشد پرسپولیس از ۲۴ شهریور در لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کند. آن‌ها از دو بازی اول تنها یک امتیاز گرفته‌اند و به شدت نیاز دارند که با قدرت راهی لیگ قهرمانان آسیا شوند و حتماً نقاط ضعف خود را ترمیم کنند.

 

پارس فوتبال

 

 

 

 


لیست ورودی گل محمدی مشخص شد
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار