مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: دریافت دام زنده و ذبح شده مراسم عید قربان در تمامی مراکز بهزیستی استان ممنوع است.
کد خبر: ۸۸۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 29 July 2020

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، دکتر فرزاد گوهردهی گفت: براساس تصمیم کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر سازمان بهزیستی و به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، همچنین تامین و حفظ سلامت کارکنان و مقیمان مراکز تحت پوشش این سازمان در سراسر کشور، برگزاری هر گونه جشن و مراسم بصورت گردهمایی حضوری، دیدوبازید ایام عید حتی به صورت خانوادگی در مراکز و موسسات تحت پوشش سازمان بهزیستی ممنوع است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل این کمیته دریافت دام زنده و ذبح در مراکز سازمان بهزیستی ممنوع بوده اما دریافت نذورات خاص و پذیرش قربانی مشروط به ذبح بهداشتی در کشتارگاه بلامانع خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی اظهار داشت: علاوه بر این مردم نوع دوست و خیر می توانند نذورات خاص این ایام را از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۶۳۱۰۱۰۴ ، کد دستوری #۱۴۰۰۰۰۱۴۷۳۳* و شماره حساب ۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ بنام مشارکت های مردمی بهزیستی مازندران و یا مراجعه حضوری به واحد مشارکت های مردمی و کلیه مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی مازندران جهت کمک های غیر نقدی به دست مددجویان و مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی استان برسانند.

گوهردهی از خیرین و مردم خواست تا بر اساس دستور العمل های صادر شده نذورات را به مچموعه بهزیستی اعطا کنند و به دلیل شرایط پیش آمده شیوع ویروس کرونا از فرآیند قبلی خودداری کنند.

بیش از ۲۵۰ هزار مددجو در استان مازندران تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد حدود ۶۰ هزار نفر معلول هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار