مجری معروف و جنجالی شبکه یک که به طرفداران باشگاه پرسپولیس توهین کرده بود، از سمت خود برکنار شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ 29 July 2020

مجری معروف و جنجالی شبکه یک که به طرفداران باشگاه پرسپولیس توهین کرده بود، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش فوتبالی؛ بنا بر شنیده ها و خبرهایی که به خبرگزاری فوتبالی رسیده است، عبدالرضا امیراحمدی، مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه یک سیما که از دیروز با اظهارنظر جنجالی اش در قهرمانی پرسپولیس و استفاده از ترکیب "بابا مسعود" در صدر اخبار قرار گرفته بود، پس از آنکه با فشار مدیران شبکه اول، در فضای مجازی یک ویدیوی تقریبا دو دقیقه ای پر کرد، قرار شد که امروز صبح هم در همین برنامه عذرخواهی کند تا از دل هواداران پرسپولیس دربیاورد اما او در خلال عذرخواهی اش، روی قیمت دلار و سکه و تورم و اینها مانور داد و در پایان عذرخواهی اش کنایه ای به گالیله زد تا به نوعی نشان دهد که مثل گالیله، مجبور شده بگوید زمین گرد نیست و عذرخواهی اش با فشار بوده است. این موضع گیری نشان داد که او همچنان روی مواضعش ایستاده و کلا به حرفهایی که دیروز در برنامه گفته بود، اصرار دارد. شنیده شده که این ماجراها باعث شده مدیران شبکه یک، عذر او را بخواهند و از شبکه یک سیما و برنامه سلام صبح بخیر، کنار گذاشته شود.


دیروز کار امیراحمدی باعث شد تا سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به برنامه فوتبال برتر نرود و همین عوامل این برنامه و مدیران شبکه سه را هم حسابی عصبانی کرده بود تا جایی که وقتی روابط عمومی شبکه یک رسما یک بیانیه عذرخواهی منتشر کرد با سید جلال حسینی تماس گرفته می شود که او به برنامه فوتبال برتر شبکه سه برود اما باشگاه پرسپولیس چون خواهان عذرخواهی تلویزیونی مجری برنامه در همان برنامه سلام صبح بخیر بوده، اجازه حضور سیدجلال حسینی در برنامه فوتبال برتر داده نمی شود و دست میثاقی خالی می ماند. به همین دلیل بود که دیشب میثاقی دقایقی به شدت از کل کل های هواداری و واکنش های برخی مجریان تلویزیون انتقاد کرده بود. در واقع دود کاری که در شبکه یک انجام شد، به چشم شبکه سه هم رفت!

در هر حال به نظر می رسید فشارهایی که روی شبکه یک و عبدالرضا امیراحمدی وجود داشت منجر به برکناری او شود و این مجری توسط مدیران شبکه یک، کنار گذاشته شد. باید دید این خبر به صورت رسمی کی از سوی مدیران شبکه یک اعلام می شود اما فردا صبح به احتمال زیاد دیگر امیراحمدی را در قاب شبکه یک نخواهیم دید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
یه مشت هنوز تو نوجوانی گیر کردن و دنبال قرمز و آبی هستن....
کی میخوان بعضيا بزرگ شن؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار