کد خبر: ۸۸۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵ 29 July 2020

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از برگزاری آزمون دکتری در ۵ نوبت و کارشناسی ارشد در ۴ نوبت توسط این دانشگاه خبر داد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، غلامعلی گدازنده به برگزاری آزمون دستیاری علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: آزمون دکتری از ۱۰ تا ۱۲ مرداد در ۵ نوبت و کارشناسی ارشد در ۲۳ و ۲۴ مرداد در ۴ نوبت برگزار می شود.

وی تصریح کرد: 429 نفر در آزمون دکتری و 3353 نفر نیز در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می‌کنند، تصریح کرد: این آزمون ها براساس پروتکل های بهداشتی و با فاصله یک متر و ۸۰ سانتیمتری برگزار می شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان این که افراد مبتلا نیز براساس فرم خوداظهاری در فضایی جداگانه امتحان می دهند، به برگزاری آزمون های دانشگاه به صورت آنلاین اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۷ هزار محتوا در سامانه نوید بارگذاری شد و ۷ هزار دانشجو در ۲۸۰ آزمون به صورت آنلاین شرکت کردند .

گدازنده به برگزاری دفاع پایان نامه به صورت آنلاین اشاره کرد و افزود: بسیاری از دانشکده ها کلاس ها را به صورت آنلاین برگزار کردند و این ترم نیز دوره های توانمند سازی اساتید برگزار می شود تا فرم جدیدتری برای آموزش مجازی دانشجویان ارائه شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار