ثبت سفارش گروهی و انفرادی پایه هفتم دوره اول متوسطه و پایه دهم دوره دوم متوسطه تا تاریخ ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۹ است بنابراین ضروری است تلاش شود کتب درسی بدون مشکل و در زمان مناسب پیش از آغاز سال تحصیلی به دست دانش آموزان برسد.
کد خبر: ۸۸۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱ 28 July 2020

به گزارش تابناک مازندران از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مازندران، اجرا و پیگیری پنج سیاست کلان پروژه مهر را بسترساز بازگشایی مطلوب مدارس در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ دانست.

 اسفندیار نظری با اشاره به ثبت نام دانش آموزان در مدارس گفت: روسای شهرستانها و مناطق مکلف هستند با پایش مستمر ثبت نام دانش آموزان در سطح مدارس، ضمن ایجاد بستر لازم برای تحقق شعار عدالت آموزشی برای تمام کودکان و نوجوانان، این اطمینان را برای جامعه به وجود آورند که هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نمی ماند.

وی بر ضرورت نظارت مستمر بر ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی، غیر دولتی و مدارس خاص تأکید کرد و افزود: تشکیل ستاد ثبت نام و بازدید های مستمر میدانی توسط تیم های کارشناسی منجر به کاهش تخلفات، رعایت ضوابط و مقررات و حصول رضایت اولیا دانش آموزان می شود.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت مستمر ستاد پروژه مهر به منظور آماده سازی امکانات و منابع موجود جهت بازگشایی مدارس را خواستار شد و گفت: به منظور کسب آمادگی بیشتر و جلوگیری از بروز هر گونه مشکل باید در قالب کارگروه های ۵گانه برنامه ریزی دقیق و مدون عملیاتی شود لذا جلب مشارکت و همدلی عناصر موثر در سطح استان و شهرستان در راستای پیشبرد اهداف برنامه پروژه مهر یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

این مسئول در ادامه سازماندهی نیروی انسانی را از الزامات اساسی آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس برشمرد و اظهار کرد: بررسی عملکرد مدیران مدارس و بهبود مدیریت آموزشگاهی، توزیع هدفمند نیروها در مدارس، توجه به نیاز منطقه در نقل و انتقال نیروی انسانی و بررسی و نگهداشت نیروهای آموزشی مورد نیاز در آستانه بازنشستگی، از جمله راهکارهای موجود جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مدارس در ابتدای سال تحصیلی است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مازندران در پایان با اشاره به زمان ثبت نام فردی و گروهی کتب درسی در سامانه فروش و توزیع کتاب های درسی، از سوی کارگروه ستادی برنامه ریزی و نظارت بر توزیع و فروش مواد آموزشی، تصریح کرد: ثبت سفارش گروهی و انفرادی پایه هفتم دوره اول متوسطه و پایه دهم دوره دوم متوسطه تا تاریخ ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۹ است بنابراین ضروری است تلاش شود کتب درسی بدون مشکل و در زمان مناسب پیش از آغاز سال تحصیلی به دست دانش آموزان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار