محمود فکری سرمربی تیم فوتبال لیگ برتری نساجی قائمشهر گفت که تیمش به دنبال تثبیت جایگاهش در کمرکش جدول این رقابت‌ها است.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ 27 July 2020

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال لیگ برتری نساجی در کنفرانس خبری مجازی پیش از بازی با فولاد خوزستان در قائمشهر افزود : بازیکنان ما بازی خوبی را انجام می دهند ، ولی توقع از تیم با ۲ برد و سه تساوی در پنج بازی کرونایی نزد هواداران افزایش یافته است.
وی ادامه داد :

تلاش کادر فنی و بازیکنان این است که بتوانیم پنج بازی آینده رقابت های لیگ برتر را با وجود مصدوم شدن تعداد زیادی از بازیکنان بدون باخت خاتمه دهیم تا جایگاه خود را در نیمه اول جدول این رقابت ها حفظ کنیم.
سرمربی نساجی قائمشهر با اشاره به نتیجه تیمش در پنج بازی اخیر که با ۲ برد و سه تساوی در مجموع با ۹ امتیاز خاتمه یافت ، اظهار داشت : تیم ما پیش از آمدنم یکی از شانس های سقوط بود، ولی امروز با حمایت باشگاه، تلاش بازیکنان و کادر فنی به دنبال تک رقمی ماندن در جدول هستیم
فکری اضافه کرد : تیم ما با تیم های بزرگی چون استقلال تهران بازی خارج از خانه را برگزار کرد که توانست با یک امتیاز از زمین این بازی دشوار خارج شود و بار دیگر با تیم فولاد در خانه بازی عقب مانده را انجام می دهیم که این تیم نیز به دنبال گرفتن سهمیه آسیایی است.
وی ابراز امیدواری کرد تا تیمش بتواند در بازی فردا شب با دست پر از زمین خانگی خارج شود تا بتواند جایگاهش را در جدول سر و سامان دهد
سرمربی نساجی قائمشهر از علی شجاعی و سید محمد میری به عنوان ۲ مصدم تیمش برای بازی فردا شب نام برد و احتمال داد در این دیدار خانگی برابر فولاد نتوانند بازی کنند.
تیم نساجی قائمشهر فردا شب از سری بازی عقب مانده هفته بیست و سوم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم فولاد خوزستان است. این دیدار ۲ هفته قبل با وجود حضور تیم فولاد در مازندران برای انجام بازی به دلیل آنچه که مشکوک بودن آزمایش ۱۶ بازیکن و کادر فنی این تیم اعلام شد ، بدون انجام دیدار هفته بیست و سوم مازندران را به مقصد اهواز ترک کردند.
کمیته انضباطی پس از بررسی پرونده این بازی و راستی آزمایی نتیجه آزمایش بازیکنان و کادر فنی فولاد خوزستان ، رای به برگزاری این دیدار ششم مرداد ماه داد که فرداشب برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها: نیم نساجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار