امام‌جمعه امیرکلا:
نماز جمعه نماد اقتدار و مطالبه‌گری مردم است. ستاد نمازجمعه امیرکلا بعنوان نمازجمعه برتر استان مازندران انتخاب شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ 23 July 2020

به گزارش تابناک مازندران ، حجت‌الاسلام بابائیان امام جمعه امیرکلا در نشست خبری به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه کشور در محل دفتر خود با بیان اینکه نماز جمعه نماد اقتدار و مطالبه مردم است، اظهار داشت: نماز جمعه مهم‌ترین پایگاه پشتوانه و وحدت نظام محسوب می‌شود و باید از این جایگاه مراقبت کرد.

ستاد نماز جمعه امیرکلا در مازندران در رتبه برتر
 

 

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان درباره نماز جمعه و تلاش آن‌ها برای تفرقه افکنی بین آحاد جامعه، تاکید کرد: مهمترین رسانه در سطح کشور مرکز نماز جمعه است و این موضوع دشمنان را خشمگین می‌کند زیرا درتمام طول هفته توطئه می‌کنند اما در پایان هفته همه آن‌ها به مانند فتنه ۸۸ با یک سخنرانی برای مردم برملا می‌شود.

امام جمعه امیرکلا خاطرنشان کرد: مهمترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی و یادگار حضرت امام راحل نماز جمعه است که بعد از گذشت چهل و یک سال از انقلاب اسلامی یکی از پرجمعیت‌ترین و مقتدرترین مراکز تجمع مردم متدین و مسلمان همین نماز جمعه محسوب می‌شود.

حجت الاسلام بابائیان درباره جایگاه رفیع رسانه‌ها در جامعه دینی، تصریح کرد : مهمترین عامل، محرک و ترغیب کننده جمع کردن ظرفیت‌ها و سرمایه‌ها برای توسعه و تقویت عمران و آبادانی یک شهرستان در واقع به جایگاه اصحاب رسانه بر می‌گردد لذا می‌بایست رسانه حق و حقوق از دست رفته مردم را به گوش مسئولان برساند و پل ارتباطی بین مسئولین و مردم باشند که این امر یک مطالبه عمومی است.

وی افزود: اصحاب رسانه هستند که مردم را آگاه می‌کنند که خادم و خائن چه کسی است و مسئولان در ارتباط با توسعه شهرستان به دور از شعارزدگی و وعده‌های بدون عمل برای مردم کار کنند.

امام جمعه امیرکلا افزود: از ۲۵۰شهید در امیرکلابا ۱۷۰ خانواده شهید دیدار داشتیم.

امام جمعه امیرکلا در پایان گفت:برگزاری جلسات باخیرین، ارتباط با هیئت امنا و شورا یاران محلات ،فرماندهان پایگاه شهر امیرکلا ، حضور در مراکز بهداشتی و دانشگاه ها از دیگر اقدامات ستادنماز جمعه امیرکلا می باشد‌.

مهدی‌ رفیعی خبرنگار تابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار