اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 31 تیر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳ 22 July 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 31 تیر ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

 بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 31 تیر بشرح زیر است :

 

انهدام باند سارقان داخل خودرو / کشف 232 فقره سرقت در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام باند سارقان خودرو با 232 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، قطعات و لواز داخلی خودرو، موضوع در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و نیز بهره گيري از اقدامات فني موفق شدند سارق سابقه دار و حرفه ای را شناسایی و دستگیر کنند بنابراین پس از اخذ مجوز قضائی، وی را طی یک عملیات ضربتی به همراه 2 دستگاه خودرو سرقتی دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متهم در تحقیقات پلیس ابتداء منکر هرگونه ارتکاب به بزه انتسابی شد اما در ادامه تحقیقات با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به سرقت خودرو و داخل خودرو با همکاری همدستانش که یک مرد و 2 زن بوده اند، اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری همدستان این فرد طي چندین مرحله عمليات جداگانه در مخفيگاهشان، افزود: اعضای این باند در تحقیقات و بازجویی های پلیس به 232 فقره سرقت شامل 8 فقره سرقت خودرو و 224 فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در سطح استان مازندران و چندين فقره سرقت در استان گلستان اقرار کردند.

سردار میرزایی از کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه قطعات خودرو و دستگیری 4 مالخر در این پرونده خبر داد و گفت: با شناسایی برخی از مال باختگان از اموال مكشوفه به آنان تحویل شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانوني مناسب روانه زندان شدند.

 

 

 

کشف 310 میلیونی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در ساری

رئیس پلیس اقتصادی استان مازندران از کشف لوازم ارایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 310 میلیون ریال خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  محمد محمدپور با اعلام این خبر، گفت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص مقابله با قاچاق کالاهاي سلامت محور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس اقتصادي استان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و شناسایی متهم به قاچاق کالا دریافتند، این فرد از طريق شرکت هاي باربري با جاساز کردن گالای قاچاق در بين کالاهاي مجاز اقدام به انتقال این کالاها به استان انتقال می کند.

رئیس پلیس اقتصادی مازندران، اظهار کرد: با شناسایی محل دپوی کالای قاچاق و هماهنگی قضائی ماموران پلیس آگاهی با همکاري نمايندگان دانشگاه علوم پزشکي در بازدید از این محل موفق شدند، 366 قوطي روغن آرگان و 10کيلو گرم کراتين قاچاق کشف کنند.

سرهنگ محمد پور، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ريالي کالای مکشوفه بیش از 310 میلیون ریال برآورد شده که کليه اقلام به سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليکي تحويل و پرونده در اين خصوص تشکيل شد.

 

بازداشت سارقان ماهیان آب بندان ها در شهرستان سیمرغ

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از دستگیری سارقان ماهیان آب بندان ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد راعی خناری با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت و طرح شکایت از سوی کشاورزان مبنی بر دزدی ماهی از آب بندان هایشان در سطح شهرستان سیمرغ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تقویت گشت های انتظامی، سارقان شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی حین سرقت ماهیان آب بندان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند و با انجام تحقیقات مقدماتی تحویل مرجع قضائی شدند.

3  کیلو تریاک از داخل یک خودرو در بهشهر بیرون کشیده شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 3 کیلوگرم تریاک و دستگیری سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امرتهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان بهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی متهم که با یک خودرو پراید اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر می کرد، شدند.

سرهنگ عنایتی از دستگیری متهم در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم 3 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل خودر جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام کنند.

توقیف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 3 تن چوب آلات جنگلی قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های طبیعی به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اشراف اطلاعاتی به یک کارگاه دپوی چوب جنگلی قاچاق مشکوک شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی نسبت به دستگیری قاچاقچی اقدام کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف 3 تن چوب قاچاق در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

کشف 20 فقره سرقت در جویبار

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 10سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 20فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو اعتراف کردند .

وی اظهار داشت: در این طرح ها 57 موتورسیکلت و 20 خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

بازداشت عامل آتش سوزی منزل مسکونی در شهرستان تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از شناسایی و دستگیری عامل آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد صادق شاه نظری در تشریح این خبر، گفت: در پي وقوع یک فقره آتش سوزی عمدی منزلی مسکونی در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با استفاده از شگرد های خاص موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ شاه نظری، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .

وی اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی ضمن اعتراف به بزه انتسابی علت و انگیزه خود از آتش زدن این منزل مسکونی را اختلافات شخصی با مالک منزل اعلام کرد و پس از تشکیل پرونده با قرار مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در پایان با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی و هشدارهای انتظامی از مهمترین عوامل پیشگیری از جرم به شمار می روند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محدوده زندگی خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

46 فقره سرقت در طرح ارتقای امنیت اجتماعی محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 46 فقره انواع سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ محمود حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: این طرح با هدف افزايش امنيت، آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان محمودآباد اجرا شد.

وی تصریح کرد: کشف 46 فقره سرقت شامل سرقت از اماکن خصوصی، ادوات کشاورزی و مشاعات از جمله موفقیت های این طرح بوده است.

سرهنگ حسین زاده از دستگیری 11 نفر سارق سابقه دار در این طرح خبر داد و اظهار داشت : در این طرح مقادیر زیادی از اموال سرقتی کشف که تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان مراتب را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.

خبر: سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار