تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان، امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۸۷۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 18 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان، درحالی شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که سرخ‌ها درصدد کسب پیروزی هستند تا یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر نزدیک شوند.

سرخپوشان پایتخت با پیروزی برابر ماشین سازی در هفته بیست و چهارم به قهرمانی نزدیک‌تر شدند و قصد دارند با برتری مقابل فولاد آماده جشن قهرمانی شوند.

اگر شاگردان گل محمدی بتوانند ۳ امتیاز بازی با فولاد را بگیرند، فقط یک امتیاز دیگر لازم دارند تا برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال شوند.

7 صبح

 تیم فوتبال فولاد خوزستان با ۲ بازی کمتر از تیم‌های دیگر با ۳۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

این تیم اهوازی هنوز شانس برای کسب سهمیه آسیایی را دارد، اما کار سختی برابر تیم صدرنشین خواهد داشت.

دوران قرنطینه فولادی‌ها به تازگی به پایان رسیده است و باید دید آن‌ها آمادگی لازم برای رویارویی با پرسپولیس را دارند یا نه.

جدال گل محمدی و نکونام مربیان جوان پرسپولیس و فولاد در این بازی جذاب خواهد بود.

آریا برزگر بازیکن جوان پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شده است و در این بازی حضور ندارد و اوساگونا، انصاری و ربیع خواه هم غایبان این بازی هستند. البته رسیدن امیری به این بازی خبر خوشی برای گل محمدی است تا از این بازیکن بتواند در این دیدار حساس و سرنوشت ساز استفاده کند.

شهاب گردان دروازه بان فولاد به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست و نکونام باید از سنگربان ذخیره تیم خود استفاده کند.

شهاب گردان، وحید حیدریه، فرشاد احمدزاده سه بازیکنی هستند که در پرسپولیس سابقه بازی دارند. البته گردان به دلیل محرومیت غایب دیدار با پرسپولیس خواهد بود. از کادرفنی تیم فولاد حسین کعبی، سید محمد علوی و مهدی هاشمی‌نسب نیز سابقه بازی در تیم قرمزپوش پایتخت را داشته‌اند.

یحیی گل محمدی سرمربی کنونی تیم پرسپولیس نیز سابقه بازی در تیم فولاد را داشته و تقابل او با تیم سابقش نیز جذاب است.

داور دیدار پرسپولیس با فولاد بیژن حیدری است. این داور در جریان پیروزی ۳-۲ فولاد مقابل ماشین سازی برای تیم خوزستانی سوت زد و داور بازی پرسپولیس - شاهین و پرسپولیس ذوب آهن هم بود که هر ۲ با برتری قرمز‌ها به پایان رسیدند. البته حیدری داور دیدار رفت با تراکتور هم بود که شاگردان دنیزلی تیم کالدرون را از پیش رو برداشتند.

نکته جالب این است که از لیگ پانزدهم تا دیدار با تراکتور، پرسپولیس هیچ باختی را با قضاوت این داور باتجربه نکرده است. در بازی روز شنبه سعید علی نژادیان، مهدی الوندی و احمد محمدی کمک‌های او خواهند بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: 

بوژیدار رادوشوویچ، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد نادری، احمدنوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن، مهدی ترابی، علی علیپور و کمال کامیابی نیا.

ترکیب احتمالی فولاد خوزستان: 

احسان مرادیان، موسی کولی بالی، وحید حیدریه، مجتبی نجاریان، زبیر نیک نفس، عباس بوعذار، محمد قاسمی نژاد، احمد عبدالله زاده، لوسیانو پریرا، محمد آبشک و عارف آقاسی.

این دیدار ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار