فرماندار شهرستان آمل گفت: سیلاب ظهر امروز در منطقه نمارستاق بخش لاریجان آمل منجر به مرگ یک نفر شد.
کد خبر: ۸۷۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴ 16 July 2020

فرماندار شهرستان آمل گفت: سیلاب ظهر امروز در منطقه نمارستاق بخش لاریجان آمل منجر به مرگ یک نفر شد.

سید جعفر رسولی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش بامدادی امروز در منطقه ییلاقی نمارستاق بخش لاریجان آمل منجر به وقوع سیلاب شد.

وی گفت: در پی این حادثه، یک دستگاه خودرو سواری به همراه یک سرنشین گرفتار سیلاب شدند که منجر به فوت راننده شد.

فرماندار آمل با بیان اینکه جنازه شخص مذکور در پایین دست پیدا شد افزود: بنابر گفته های مردم محلی یک دستگاه خودرو دیگر نیز در این سیلاب گرفتار شد که از وجود سرنشین در آن اطلاعی به دست ما نرسیده است.

رسولی گفت: سیلاب امروز منجر به بسته شدن موقت مسیر چند روستای بخش لاریجان شد که با حضور عوامل راهداری بازگشایی شد.

وی همچنین به خسارت بخشی از جاده ارتباطی منطقه نمارستاق اشاره کرد و گفت : طبق بازدید های صورت گرفته میزان خسارت جزیی بوده است و همچنین خسارتی از عوامل عمومی و بخش زراعی و باغات گزارش نشده است.

نَمارِستاق نام منطقه‌ای کوهستانی در بخش لاریجان شهرستان آمل است که محلات آن شامل امره ، پنجاب، سوآ ، نسل، دره کنار، عبدالمناف ( ع )میباشد.

بارش شدید باران شب گذشته و عصر امروز باعث ورود گل و لای و سنگ به داخل جاده در برخی مناطق کوهستانی در غرب ، شرق و مرکز استان مازندران شده است که این خسارت ها مربوط به منطقه جنت آباد شهرستان رامسر ، بخش لایجان شهرستان آمل ، تیله نو و گلوگاه به دامغان در شرق استان اعلام شد.

براساس گزارش هواشناسی استان مازندران بارش های رگباری همراه با رعد و برق که از روز گذشته وارد استان شد تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و پس از آن هوای استان صاف و دمای هوا نیز افزایش نسبی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار