هنوز از تعداد مبتلایان به کووید – ۱۹ در تیم فوتبال فولاد خوزستان کاسته نشده است.
کد خبر: ۸۷۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰ 14 July 2020

در تاریخ ۱۴ تیرماه باشگاه فولاد اعلام کرد، در تست کرونای اعضای این تیم مشخص شده، ۱۱ بازیکن و ۵ همراه تیم به کووید – ۱۹ مبتلا شده اند و درحالی که فولادی ها در آستانه بازی با نساجی در تاریخ ۱۵ تیرماه بودند، مثبت اعلام شدن تست ۱۶ عضو این تیم، باعث شد که شاگردان نکونام به جای حضور در ورزشگاه وطنی به قرنطینه بروند.

به گزارش ایسنا، پس از این نیز سازمان لیگ با تاخیر بسیار و راستی آزمایی تعداد مبتلایان به کرونا در تیم فولاد، از لغو دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسیلمان نیز خبر داد.

اما با گذشت ۱۱ روز از اعلام باشگاه فولاد مبنی بر ابتلای ۲۵ درصد از اعضای این تیم به ویروس کرونا، تست اخیر بازیکنان کرونایی فولاد، مجدد مثبت بود، ضمن این که نفرات جدیدی از این تیم به کرونا مبتلا شده اند.

تمرینات گروهی فولاد از روز دوشنبه بدون حضور بازیکنان کرونایی آغاز شد و نکونام در حالی تیم خود را برای بازی حساس با پرسپولیس آماده می کند که تعداد بسیاری از بازیکنان و البته نفرات اصلی خود را ندارد.

احتمال این که در تست پیش روی اعضای تیم فولاد، از تعداد مبتلایان به کووید – ۱۹ تیم کاسته شود، وجود دارد اما شرایط نامناسب بازیکنانی که تا امروز هنوز به تمرینات گروهی اضافه نشده اند و باید روز پنجشنبه در آزادی رو در روی پرسپولیس قرار بگیرند، کار تیم نکونام را که تا پیش از بازی لغو شده با نساجی، عملکرد بسیار خوب داشت و خود را تا رده سوم جدول نیز بالا آورده بود، بسیار سخت می کند.

حالا باید دید، در صورت تایید مجدد ۲۵ درصد از بازیکنان فولاد به کرونا ویروس، بازی این تیم با پرسپولیس نیز لغو می شود؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار