اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 24 تیر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۷۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸ 14 July 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 24 تیر ماه سال 1399 به این شرح است : بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 24 تیر بشرح زیر است :

 

زوج افیونی در چالوس به دام افتاد 

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری یک زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف 24 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ ذات الله رضوانی در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با هدایت عملیاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان از فعالیت یک زوج قاچاقچی مواد مخدر اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی کشور در این شهرستان با خبر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ، تصريح کرد: ماموران پس از يکسري اقدامات اطلاعاتي این زوج افیونی را در حین حمل و جابجایی مواد مخدر به این شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی، از کشف 24 کیلو و 500 گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و خاطرنشان کرد: این عاملان افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای امن با پلیس همکاری کرده و در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و افراد مشکوک، مراتب را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 با پليس در ميان بگذارند.

 

---------------------------------------------------------

 

کشف 6 فقره سرقت موتورسیکلت در نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین زارع "، در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی سارق را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ "زارع" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.

 

-----------------------------------------------------

 

دستگیری سارق موتورسیکلت در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سارق موتورسیکات با 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 این فرماندهی قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند .

سرهنگ عنایتی اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 20 فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به شهروندان توصیه کرد: ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده برای پیشگیری از سرقت درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

----------------------------------------------------------------

 

آزادسازی اراضی ملی در سوادکوه 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از رهاسازی 50 قطعه از اراضی ملی از چنگ متصرفان زمین در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر، گفت: در پی دریافت گزارشی از سوی ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط سودجویان در 4 منطقه روستایی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در اقدامی عملیاتی با همکاری عوامل منابع طبیعی و جهاد کشاورزی، 50 قطعه از اراضی ملی که توسط افراد مختلفی دور آن حصارکشی و تبدیل به زمین زراعی شده بود را از چنگ متصرفان آزاد کردند.

سرهنگ اکبری در پايان به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از تضییع حقوق نسل آینده از تصرف اراضی ملی و یا واگذاری زمین به سودجویان خودداری کرده و قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام نوع کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی اقدام کنند.

 

-------------------------------------------------------------

 

کشف موتورسنگین قاچاق در گلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف یک دستگاه موتورسنگین قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"اسماعیل حسن زاده" در تشریح این خبر، گفت:در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری موتورسیکلت قاچاق توسط فردی در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: در این راستا ماموران کلانتری11 با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی در بازرسی از محل فعالیت وی یک دستگاه موتورسنگین قاچاق کشف کردند.

وی ارزش موتورسیکلت کشف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: موتورسیکلت قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

سرهنگ حسن زاده در خاتمه با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است،از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

--------------------------------------------------------------------------

 

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در فریدونکنار 

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن هاشم پور" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، افزود: در اجرای این طرح نفر 18 از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ هاشم پور در ادامه، اظهار داشت: کشف 8 فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

--------------------------------------------------------

 

کشف 30 فقره سرقت در جویبار 

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 30 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 17سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 17فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و ...در این شهرستان اعتراف کردند .

وی همچنین اظهار داشت: در ادامه اجرای این عملیات، 98 موتور سیکلت و 22 خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

 

--------------------------------------------------------------

 

پلمپ 7 واحد صنفي متخلف در محمودآباد 

انتظامی شهرستان محمودآباد از پلمب 7 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبرگفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از 46 واحد صنفی مذکور در این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ حسین زاده، افزود: در اجرای این طرح 7 واحد پذیرایی به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد.

فرمانده انتظامی محمودآباد از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

----------------------------------------------------

 

دستگیری 6 سارق حرفه ای در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي كلاردشت 

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 6 سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ" قاسم عزيزي كراني" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت : به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراري نظم و امنيت عمومی طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان کلاردشت به اجرا در آمد.

فرمانده انظامی شهرستان کلاذدشت، تصریح کرد: در اجراي این طرح ماموران ضمن انجام گشت هاي هدفمند موفق به شناسایی و دستگيري 6 سارق حرفه اي در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزيزي با اشاره به این که متهمان به 11 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، در ادامه اظهار داشت: در اين طرح از 31 واحد صنفي این شهرستان بازديد شد كه به 25 واحد صنفي تذكر و اخطار پلمپ داده شد و 2 واحد صنفي نیز به علت عدم رعايت ضوابط قانوني و صنفي پلمپ شدند .

وي از توقیف 85 خودرو و 18 موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح نیز خبر داد و اظهار داشت: دستگيري 51 نفر از متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی نیز از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .

سرهنگ عزيزي از دستگيري 6 معتاد متجاهر و 7 خرده فروش مواد افيوني در این شهرستان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف کردند .

فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت در پايان از معرفي متهمان به مراجع قضايي خبرداد و با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستاي ارتقاي احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار