اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 23 تیر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۷۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰ 14 July 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 23 تیر ماه سال 1399 به این شرح است : بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 23 تیر بشرح زیر است :

 

توقیف بازهای شکاری

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بازهای شکاری قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرستان "گلوگاه" خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر شکار غیر مجاز بازهای شکاری و قاچاق آن ها به مناطق جنوبی و کشورهای حاشیه خلیج فارس، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، متهم به شکار غیرمجاز پرندگان شناسایی و با هماهنگی قضائی حین فروش آنها به یک قاچاقچی پرندگان در منزلش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، ادامه داد : در بازرسی از منزل متهم، 11بهله باز شکاری زنده که قصد قاچاق آنها به کشورهای حاشیه خلیج فارس را داشت، کشف کنند.

سردار میرزایی، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این تعداد پرنده شکاری 30 میلیارد ریال برآورد شده که پس از کشف با هماهنگی قضائی به مبادی ذیربط تحویل شد.

 

کشف میلیاردی کالای قاچاق در محور کیاسر

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در محور "کیاسر" شهرستان "ساری" خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مسعود تقدیسی لاریجانی" با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز طرح کنترل محورهاي ورودي و خروجي استان با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری منابع طبيعي و دامپزشکي استان به مرحله اجرا در آمد .

وی تصریح کرد: در این طرح ضربتی با شناسایی و توقیف خودرو های سنگین و سبک حامل کالای قاچاق ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، 4 تن انواع چوب آلات جنگلي قاچاق، 300 کيلو گرم گوشت سفيد، 17 راس دام زنده را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش رسالی کشفیات یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده که دراین خصوص 5 متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند .

سرهنگ تقدیسی از تحویل اموال مکشوفه به سازمان های ذیربط و تحویل متهمان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: پلیس همواره با هرگونه قاچاق کالا برابر قانون برخورد خواهد کرد.

بازداشت سارق باغ های میوه در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سارق حرفه ای باغ های میوه با 18 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ ها در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداراه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی سارق شدند.

سرهنگ عنایتی، خاطر نشان کرد: متهم که دارای سابقه سرقت نیز بوده پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

عنایتی اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 18 فقره سرقت باغات در شهرستان بهشهر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناس، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

کشف 20 کیلوگرم تریاک در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 20 کیلوگرم تریاک و دستگیری عاملان افیونی خبر داد .

سرهنگ محمد صادق شاه نظری در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از فعالیت افرادی در امر قاچاق مواد مخدر با خبر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: ماموران با شناسایی متهمان به موادمخدر و خودروی آنان با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی ضمن توقیف خودرو این افراد را دستگیر کردند.

سرهنگ شاه نظری با اشاره به کشف 20 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان که به طرز ماهرانه ای در سپر عقب خودرو جاساز شده بود، خاطر نشان كرد: سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با قصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

دستگیری عاملان حریق عمدی خودرو در آمل

 فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری عوامل حریق عمدی یک دستگاه کامیون در خیابان طالب آملی این شهر خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نعمت الله آزادی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع آتش سوزی یک دستگاه کامیون در خیابان " طالب آملی" موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور د رمحل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه کامیون که در کنار خیایان پارک بوده به علت نامعلومی دچار حریق شده که با حضور عوامل آتش نشانی حریق مهار شد .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به عمدی بودن حریق برابر اعلام کارشناسان آتش نشانی، گفت: با دریافت این اطلاعات موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت که پس از انجام تحقیقات از مالک خودرو و بررسی های میدانی دو متهم به آتش سوزی عمدی در این پرونده شناسایی شدند.

سرهنگ آزادی، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند که در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی به علت اختلافات مالی اقرار کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

مزاحمت اینترنتی با دسترسی به تصاویر خصوصی در شبکه های اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری مزاحم اینترنتی که با دسترسی به تصاویر خصوص یک شهروند در شبکه های اجتماعی برای او ایجاد مزاحمت می کرد، خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید محسن جعفری" با اعلام این خبر، گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت یک شهروند مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی برای وی در شبکه های اجتماعی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت .

وي تصریح کرد: با انجام تحقیقات از شاکی و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، ماموران پلیس دریافتند، متهم به مزاحمت اینترنتی پس از دسترسی به تصاویر خصوصی شاکی با اكانت ها و آی دی ‌های مختلف و ارسال پيام برای او اقدام به مزاحمت می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی متهم بهایجاد مزاحمت در شبکه های اجتماعی خبر داد وافزود: با هماهنگی قضائی این فرد دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ جعفری با هشدار به خانواده ها و شهروندان از آنان خواست، از اشتراک گذاری تصاویر خصوصی و خانوادگی خود در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی جدا خودداری کنند.

 

 

 

برخورد مرگبار مردی با قطار در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از مرگ مردی 34ساله بر اثر برخورد با قطار مسافربری( ریل باس) خبر داد.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در ساعت 5 و 30 دقیقه بامداد در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سانحه برخورد قطار با عابر پیاده ، موضوع در دستور کار پلیس راه آهن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، قطار مسافربری ریل باس که از محور گرگان به پل سفید در حال تردد بود با مردی 34 ساله به شدت برخورد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، اظهار کرد: با حضور عوامل اورژانس مصدوم سریعاً به بیمارستان منتقل شد که به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ عنایتی با اشاره به اینکه علت دقیق این سانحه از سوی کارشناسان امر در حال بررسی است، گفت: عدم رعایت نکات ایمنی از سوی عابران در زمان تردد در مسیر ریل یکی از علل وقوع این حوادث است.

خبر: سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار