مهاجم جوان و مازندرانی پرسپولیس در خصوص اینکه فشار بازی کردن در این تیم زیاد است و آن را چطور تحمل می‌کند افزود: به هر حال بازی کردن در تیم بزرگی مثل پرسپولیس فشار بسیار زیادی به آدم وارد می‌کند اما در این مدت سعی کردم با این وضعیت کنار بیایم و به آن عادت کردم. در حال حاضر هم تلاش می‌کنم تا بتوانم روند خوبی از خود نشان دهم.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸ 14 July 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، مهدی عبدی در خصوص آخرین وضعیت خودش گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی دارم و در این مدت تمرینات خیلی خوبی انجام دادم به طوری که موفق شدم توجه آقای یحیی را به خودم جلب کنم. فکر می‌کنم در این چند بازی هم که به میدان رفتم آقا یحیی از عملکردم راضی بود و خوشبختانه همه چیز خوب است.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد بعد از گلزنی مقابل پیکان با اعتماد به نفس بیشتری کار می‌کند افزود: دقیقا همینطور است. بعد از فرصتی که آقای گل‌محمدی در آن بازی به من داد اعتماد به نفس خیلی خوبی پیدا کردم و دو گل هم به پیکان زدم. همه تلاش من این بود که اعتمادی که به من شده بود را جبران کنم و امیدوارم این روند را در بازی‌های بعدی هم ادامه دهم.

مهاجم جوان پرسپولیس در خصوص اینکه فشار بازی کردن در این تیم زیاد است و آن را چطور تحمل می‌کند افزود: به هر حال بازی کردن در تیم بزرگی مثل پرسپولیس فشار بسیار زیادی به آدم وارد می‌کند اما در این مدت سعی کردم با این وضعیت کنار بیایم و به آن عادت کردم. در حال حاضر هم تلاش می‌کنم تا بتوانم روند خوبی از خود نشان دهم.

بازیکن شماره ۱۶ پرسپولیس درباره حمایت‌های علی علیپور از او در این تیم و تاثیر این موضوع بر عملکردش افزود: من با علی رابطه بسیار خوبی دارم و امسال هم برای آقای گلی تلاش می کند. ما هم سعی می‌کنیم به او کمک کنیم تا بتواند همانند گذشته که آقای گل شد باز هم به این عنوان برسد. فکر می‌کنم ۲،۳ گل از مدعیان آقای گلی کمتر دارد و ما باید تلاش کنیم تا بتواند این فاصله را پر کند.

عبدی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس قهرمانی برای پرسپولیس قائل هستی افزود: با این که شرایط خیلی خوبی داریم اما هنوز قهرمان نشدیم و نباید در این وضعیت مغرور شویم. فکر می‌کنم در این چند بازی باید بهترین نتایج را بگیریم چرا که ما پرسپولیس هستیم در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم. مطمئن باشید که مغرور نخواهیم شد.

وی درباره بازی با فولاد و اینکه این بازی چقدر می‌تواند پرسپولیس را به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک کند افزود: فولاد تیم خوبی است اما به نظرم بازی خیلی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. فکر می‌کنم اگر فولاد را ببریم 80،90 درصد قهرمانی ما قطعی بشود اما فعلاً چیزی تمام نشده است. انشاالله با همه توان وارد زمین خواهیم شد تا برنده از زمین بیرون بیاییم. فولاد تیم خیلی خوبی است و مطمئناً مقابل ما با انگیزه و پرتلاش حاضر خواهد شد اما ما به بردن عادت کردیم و در این بازی هم برای 3 امتیاز به زمین خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی چه کسی گل قهرمانی پرسپولیس را می‌زند ادامه داد: نمی‌دانم! شاید گل قهرمانی پرسپولیس را من بزنم.

عبدی در پایان در مورد اینکه پرسپولیس قهرمان شویم چقدر توانسته اهداف تاکتیکی مد نظر یحیی گل‌محمدی را در زمین مسابقه پیاده کند خاطرنشان کرد: وضعیت تیم خوب است و اینکه آقا یحیی بعد از هر بازی از بازیکنان رضایت دارد. این مسئله نشان می‌دهد که ما تدابیر کادر فنی را در زمین به خوبی انجام می‌دهیم و بهترین عملکرد را داریم چرا که آقا یحیی و همکارانش در کادرفنی از ما رضایت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار