رضا خالقی فر بازیکن مازنی و سابق پرسپولیس با گلزنی مقابل سپاهان موجب تساوی این تیم مقابل جم شد
کد خبر: ۸۷۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳ 11 July 2020

دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و پارس جنوبی‌جم از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه  شنبه شب در ورزشگاه بدون تماشاگر نقش جهان اصفهان برگزار شد و در پایان بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

در این دیدار تیم سپاهان بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه ۱۱ این دیدار با شوت محمدرضا حسینی به گل برسد و یک بر صفر از میهمان جنوبی خود پیشی بگیرد.

تیم سپاهان با وجود حملاتی که به دروازه حریف داشت نتوانست در نیمه نخست گل های بیشتری به ثمر برساند و با بی‌دقتی بازیکنانش فرصت هایش سوخت.

در نیمه دوم پارس جنوبی جم بازی بهتری را به نمایش گذاشت ولی موقعیت های این تیم توسط بازیکنانش از بین رفت و نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند.

تیم سپاهان که حملات خود را برای روی دروازه حریف افزود توسط دروازه بان پارس جنوبی جم چندین موقعیت خوب را گرفت تا بی نتیجه بماند.

در ادامه در دقیقه ۷۶ این دیدار خطای باقری در محوطه جریمه بر روی محبی بازیکن سپاهان توسط داور بازی اعلام شد ولی محمد کریمی نتوانست توپ را تبدیل به گل کند و این پنالتی برای سپاهان از بین رفت ولی تیم میمهان توانست در دقیقه ۸۵ گل تساوی را به ثمر برساند و بازی را با تساوی به پایان برساند.

در این دیدار برای سپاهان پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی‌زاده، علی مصلح، مهدی کیانی، محمد کریمی، ولادیمیر کومان، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده با هدایت امیر قلعه نویی بازی کردند.

در تیم پارس جنوبی جم با سرمربیگری هومن ابوفاضلی، فریبرز گرامی، شهرام گودرزی، محمود شفیعی، پوریا آریاکیا، آدام همتی، متین کریم‌زاده، نیما انتظاری، سیدامین منوچهری، میلاد خدایی، مسعود پورمحمد و میلاد باقری به میدان برود.

این دیدار را محمدرضا اکبریان با کمک‌های ایوب غلام‌زاده و محسن سلطانی قضاوت کرد.

 داور چهارم این دیدار سید رضا مهدوی بود و حسین نجاتی نظارت داوری را برعهده داشت.

تیم سپاهان با این پیروزی با ۴۲ امتیاز در مکان دوم و پارس جنوبی جم نیز با ۲۳ امتیاز در مکان دوازدهم جدول قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار