سرپرست تیم فوتبال استقلال تعداد دقیق بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم را که مبتلا به کرونا شده اند، اعلام کرد.
کد خبر: ۸۷۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 06 July 2020

سرپرست تیم فوتبال استقلال تعداد دقیق بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم را که مبتلا به کرونا شده اند، اعلام کرد.

به گزارش فارس، سعید رمضانی در خصوص اتفاقاتی که طی ۲ روز گذشته مطرح شده است، اظهار داشت: هم دیروز و هم امروز با دوستان در سازمان لیگ مفصل حرف زدم و چند سوال داشتم که متاسفانه نتواستم جوابی بگیرم. سوالم این بود که این ۲۵ درصد بر چه مبنایی اعلام شده است؟ سوال بعدی ام این است که اگر سرمربی و ۲ دستیارش کرونا بگیرند آن تیم چطور باید تمرین کند؟

وی که با برنامه شب‌های فوتبالی صحبت می‌کرد در خصوص تعداد دقیق کرونایی‌های استقلال گفت: تعداد دقیق و آن‌هایی که کارت بازی دارند ۸ نفر از بازیکنان و یک پزشک ما کرونا گرفته‌اند. فردا هم قرار است از اعضای کادر فنی تست گرفته شود. نمی‌دانم بقیه بازیکنان هم که تستشان منفی شده الان کرونا دارند یا خیر، چون قبلا که از همه تیم تست گرفتیم هیچکس کرونا نداشت، ولی دیروز تست‌ها مثبت بود.

رمضانی با اعلام این موضوع که از شب بازی با سایپا این اتفاقات نمایان شد، عنوان کرد: بعد از مشاهده اتفاقات از پزشک تیم خواستیم قبل از بازی با پارس جنوبی حتما از بچه‌ها تست بگیرند. ما اگر می‌خواستیم ناجوانمردانه عمل کنیم اصلا تست نمی‌گرفتیم و به جم می‌رفتیم. ساعت ۵:۴۰ صبح جواب تست‌ها را گرفتم و خواب از چشمانم افتاد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود در سازمان لیگ با سهیل مهدی دچار چالش و بحث و جدل شده است عنوان کرد: من عادت ندارم دروغ بگویم، ولی یکسری اتفاقات افتاد. ما خیلی مسائل را پیش بینی و اعلام کردیم، ولی ترتیب اثر داده نشد. ما بار‌ها گفتیم بازی با فولاد در وضعیت قرمز برگزار می‌شود، ولی کسی توجه نکرد.

سرپرست استقلال در خصوص ناراحتی پارس جنوبی از عدم سفر به جم گفت: همه چیز ما فوتبال نیست، شاید آن‌ها حق دارند که برای باشگاه خود تلاش کنند، ولی صحبت‌های آن‌ها از انصاف به دور است. مهم این است که همه کمک کنیم تا مشکل حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار