یکی از دلایلی که باعث شد تیم نساجی در زمین حاضر شود این بود که اگر تعداد مبتلایان به کرونا در تیم فولاد از تعداد اعلام شده از سوی مسوولان باشگاه کم‌تر باشد به طوری که طبق قانون الزامی برای لغو مسابقه ایجاد نکند، تیم نساجی از این قضیه متضرر نشود و به نوعی همه قوانین را رعایت کرده باشد.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ 05 July 2020

با حاضر نشدن تیم فولاد در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای دیدار با نساجی، کمیته انضباطی باید درباره نتیجه این مسابقه تصمیم‌گیری کند.

به گزارش ایسنا، قرار بود دیدار تیم های فوتبال نساجی و فولاد از هفته بیست سوم لیگ برتر از ساعت ۲۱ امشب (یک‌شنبه) و در ورزشگاه شهید وطنی آغاز شود اما فولادی‌ها روز گذشته اعلام کردند که ۱۶ عضو تیم‌شان به کرونا مبتلا شده‌اند و به همین دلیل قصد ندارند برابر نساجی به زمین بروند.

اعضای تیم فولاد امروز مازندران را به سمت اهواز ترک کردند. با این حال بازیکنان نساجی در زمان تعیین شده به زمین مسابقه رفتند تا قانون را رعایت کرده باشند. با حاضر نشدن تیم فولاد در زمین عملا این مسابقه برگزار نشد و اعضای تیم نساجی هم به جای مسابقه یک جلسه تمرینی را در دستور کارشان قرار دادند.

یکی از دلایلی که باعث شد تیم نساجی در زمین حاضر شود این بود که اگر تعداد مبتلایان به کرونا در تیم فولاد از تعداد اعلام شده از سوی مسوولان باشگاه کم‌تر باشد به طوری که طبق قانون الزامی برای لغو مسابقه ایجاد نکند، تیم نساجی از این قضیه متضرر نشود و به نوعی همه قوانین را رعایت کرده باشد. هم‌چنین فولادی‌ها باید مستندات خودشان را به کمیته انضباطی ارائه دهند تا تعداد اعضای مبتلا به کرونا در تیم‌شان را به اثبات برسانند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار