به همت شورا و شهرداری نکا صورت پذیرفت؛
به لطف خدا و حمایت و همراهی همه همکارانم در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحمایت وپشتیبانی مسئولین در استان و شهرستان نکا ، اقدامات وفعالیتهای ارزشمندی به ویژه در حوزه های عمرانی صورت گرفت و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 05 July 2020

به گزارش تابناک مازندران، در مراسم افتتاح کمپ ویژه سگ های بلاصاحب که با حضور مهندس رجبی مدیر کل امور اجتماعی ، توحیدی مقدم فرماندار نکا ، دکتر احمدی شهردار و دیگر مسئولان و مدیران در این جلسه مهندس ابوالقاسم محمدی رئیس شورای اسلامی شهر نکا با تشکر از همه کسانی که در رابطه با توسعه این شهرستان تلاش می کنند اظهار داشت :

امروز که شاهد بهره‌برداری از نتیجه یکی از تلاش هایمان هستیم خدا را شاکریم بعد از ۴۰سال که از انقلاب اسلامی گذشته آن شور و نشاط و هیجان در مردم ما وجود دارد. دلبستگی و علاقه‌ای که در مردم ما وجود دارد برای توسعه و تعالی کشور ، حفظ ارزشها ، وحدت ملی ، تلاش برای کار، ایجاد یک فضای صمیمی و دوستانه ، ایجاد یک فضای مقاومت و فداکاری در تاریخ سابقه ندارد . وی افزود: اگر ملاحظه بفرمائید می بینید که در انقلابهایی که در کشورهای مختلف صورت گرفته است فقط چند سالی این شور و هیجان وجود داشته اما در کشور ما الحمدلله پس از گذشت ۴۰سال هنوز همان شور و نشاط و هیجان و اراده برای ساختن کشور و برای ساختن یک الگو برای ملل جهان وجود دارد و مردم با عشق و علاقه و با تمام وجود از این انقلاب دفاع می کنند و در خدمت هستند و حاضر برای هر گونه همکاری و ایثارگری بوده‌ و هستند.

بر اساس این گزارش، رئیس شورای شهر نکا با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور، تصریح کرد : به لطف خدا و حمایت و همراهی همه همکارانم در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحمایت وپشتیبانی مسئولین در استان و شهرستان نکا ، اقدامات وفعالیتهای ارزشمندی به ویژه در حوزه های عمرانی صورت گرفت و به بهره برداری رسید.

محمدی با اشاره به اینکه وظیفه شورا وشهرداری ایجاد فضای آرام در سطح شهر و بوجود اوردن ارامش روحی وروانی میباشد ، خاطرنشان کرد : می توانیم آرامش جسمی را با ایجاد پارک و فضای سبز مهیا کردن وسایل اولیه ورزشی بوجود آوریم ولی از لحاظ روحی و روانی یکی از کارها ایجاد امنیت در سطح شهر می باشد که با افتتاح پایش تصویری جهت جلوگیری از دزدی و اغتشاشات و تخلفهای رانندگی و یا با ایجاد کمپ سگها برای جمع آوری سگهای ولگرد و یا با ایجاد گرم خانه برای بی خانمانها می توانیم به آن دست یابیم .

در ادامه این مراسم مهندس رجبی مدیر کل امور اجتماعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهداو دو شهید مدافع حرم ، شهید کمالی و شهید جمشیدی و گرامیداشت دهه کرامت ، از اقدامات انجام شده توسط شهردار و مسئولین و مدیران شهری و اشاره به روایتی از امام حسین (ع) : مردمی که به شما مراجعه میکنند نعمت های الهی هستند ، این نعمت ها را از دست ندهید ، قدردانی کرد.

دکتر توحیدی مقدم فرماندار نکا در سخنانی از زحمات و تلاش های شهرداری و شورای اسلامی شهر به جهت احداث اولین کمپ ویژه نگهداری از سگهای بلاصاحب شرق استان تقدیر و تشکر کرد.

دکتر احمدی شهردار نکا نیز در این مراسم اظهار داشت : یکی از مشکلات و معضلات اصلی شهر که از سالهای پیش مغفول واقع شده و مشکلاتی را برای شهروندان بوجود آورده بود وجود سگ های بلاصاحب در خیابانهای سطح شهر بود. سید مهدی احمدی در ادامه تصریح کرد : در همین راستا از سال 98 تصمیم گرفتیم این سگ ها را جمع‌آوری کنیم اما قبل از جمع‌آوری سگ ها که تجربه ناموفقی را در سالهای قبل داشت تصمیم گرفتیم محلی را برای جمع آوری آنها تدارک ببینیم. وی افزود: به همین خاطر اقدام به ساخت اولین کمپ ویژه نگهداری سگ های بلاصاحب در شرق مازندران نمودیم که با گرفتن پیمانکار و با هزینه ای بالغ بر 250 میلیون تومان این پروژه امروز افتتاح شد. احمدی خاطرنشان کرد : سگ‌های بلاصاحبی که از سطح شهر جمع آوری می شوند در این محل نگهداری شده و واکسینه می شوند. همچنین عقیم سازی آنها صورت گرفته و اصلاح تربیت شده و سگ‌های نر و ماده جداسازی می شوند .

شهردار نکا با اشاره به اینکه از شهروندان انتظار داریم که با این پروژه همکاری و مشارکت داشته باشند ، اظهار داشت : شهروندان می توانند محل سگ ها را به ما گزارش دهند یا اگر پسماند غذایی دارند را در غالب بسته هایی در اختیار پیمانکار قرار دهند تا بتوانیم این معضل را در شهر نکا حل کنیم . وی در ادامه افزود : اولویت اول این پروژه شهر نکا می باشد و اگر ظرفیت وجود داشت روستاها و شهرهای همجوار را نیز سرویس دهی می کنیم و سگ های آن مکان ها را جمع آوری کنیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار