تیم فوتبال پرسپولیس در برابر شاهین بوشهر موفق شد بعد از ۱۵۴ روز کلین‌شیت کند.
کد خبر: ۸۷۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ 05 July 2020

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف شاهین بوشهر رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد تا با ۵۳ امتیاز همچنان در صدر جدول جایگاه مستحکمی داشته باشد. تک گل این دیدار در دقیقه ۶۶ توسط مهدی ترابی زده شد.

نکته مهمی که در این دیدار به چشم نیامد بسته ماندن دروازه پرسپولیس بعد از پنج دیدار رسمی در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا بود. سرخپوشان تهرانی که پیش از این ۱۵ کلین‌شیت در مسابقات رسمی مختلف به نام خود در این فصل ثبت کرده بودند در پنج بازی اخیر مقابل استقلال، الدحیل، الشارجه، شهرخودرو و پیکان، هشت گل خورده بودند تا اینکه در جدال برابر شاهین مجددا یک کلین‌شیت دیگر به حساب تیم تهرانی واریز شد.

حالا با این کلین‌شیت، سرخپوشان تهرانی در این فصل ۱۶ بار دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند. جالب این است که بار اصلی بسته نگه داشتن دروازه روی دوش بوژیدار رادوشوویچ بوده است. این گلر کروات در ۱۰ بازی ۹ کلین‌شیت داشته است و بیش از ۵۰ درصد کلین‌شیت‌ها توسط او به ثبت رسیده است. بیرو نیز در ۱۷ بازی به میدان رفته و ۱۴ گل خورده و هفت کلین‌شیت به ثبت رسانده است.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار