سرمربی نساجی قائمشهر گفت : تعطیلی موقت بازی‌های لیگ برتر به دلیل ابتلای برخی از بازیکنان به کرونا باعث متضرر شدن تیم‌ها خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 05 July 2020

سایت باشگاه، محمود فکری عصر روز شنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با فولاد خوزستان در قائمشهر که به صورت مجازی برگزار شد ، افزود : تعطیلی مجدد لیگ با این شرایط ، بار دیگر مصدومیت بازیکنان تیم ها را به دنبال خواهد داشت و علاوه بر آن فرصتی برای آماده سازی تیم برای فصل آینده این رقابت ها باقی نخواهد گذاشت.
وی اضافه کرد : اگرچه ما برای ادامه رقابت های لیگ برتر تابع سازمان لیگ فوتبال ایران هستیم ، ولی تعطیلی موقت لیگ برتر را به صلاح تیم ها نمی دانیم و انتظار داریم که سازمان لیگ تصمیم قطعی خود را در این ارتباط اعلام کند تا تیم ها نیز از بلا تکلیفی رها شوند.
سرمربی نساجی قائمشهر در مورد بازی هفته بیست و سوم تیمش برابر فولاد خوزستان گفت : بازیکنان تیم ما پس از برد برابر تیم تراکتور سازی در تبریز روحیه خوبی گرفتند و با روحیه بالا در بازی برابر فولاد حاضر خواهند شد.
فکری خاطرنشان کرد : به هر حال صرفنظر از برد و کسب سه امتیاز که برای تیم ما نیز مهم است ؛ ما به دنبال ارایه بازی خوب در برابر تیم فولاد خوزستان هستیم و باید به گونه ای بازی کنیم که بعد از بازی بدون در نظر گرفتن نتیجه ، به گونه ای وجدان ما راضی باشد.
وی که نخستین بار در دیدار خانگی در کسوت سرمربی نساجی قائمشهر بر روی نیمکت این تیم تکیه می زند اظهارداشت : همه چیز برای برد ما برابر تیم فولاد خوزستان در زمین خانگی فراهم است و امیدوارم با برد بتوانیم در غیاب تماشاگران که به دلیل ویروس کرونا از حضور فیزیکی در ورزشگاه محروم هستند، را شاد کنیم.
فکری از مالک باشگاه نساجی قائمشهر که همزمان مالکیت شرکت هواپیمایی وارش را نیز بر عهده دارد ، نیز به خاطر مساعدت تیم به خصوص در انتقال بازیکنان از تهران به قائمشهر با پرواز چارتری قدردانی کرد.
تیم نساجی قائمشهر از ۲۲ بازی گذشته خود در لیگ برتر با ۲۶ امتیاز در رده نهم و فولاد خوزستان نیز با همین تعداد بازی و کسب ۳۹ امتیاز در رده سوم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد.
بازی دو تیم نساجی و فولاد فردا یکشنبه ۱۵ تیرماه ۹۹ ساعت ۲۱ شب در زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به قضاوت محمدحسین ترابیان برگزار خواهد شد.
در حالی این دیدار فرداشب قرار است طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران سر وقت برگزار شود که طبق اعلام فولاد خوزستان حدود ۱۶ بازیکن و عضو این تیم تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است و این عامل باعث شد تا جواد نکونام سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پیش از بازی با نساجی قائمشهر که به صورت مجازی برگزار شد نیز شرکت نکند.

 

برچسب ها: سرمربی نساجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار