کرونا در کشور رکورد زد !
متاسفانه با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت کرونا در کشور و در بیشتر استانها از جمله استان مازندران به وضعیت قرمز بازگشت و در اکثر بیمارستانهای استان شاهد انبوه بیماران مبتلا به کرونا هستیم .
کد خبر: ۸۷۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳ 04 July 2020

‍ ‍ ‍ ‍ ‍ به گزارش تابناک مازندران ، متاسفانه با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت کرونا در کشور و در بیشتر استانها از جمله استان مازندران به وضعیت قرمز بازگشت و در اکثر بیمارستانهای استان شاهد انبوه بیماران مبتلا به کرونا هستیم .
بر اساس این گزارش، طبق گزارشهای رسیده کلیه شهرهای استان مازندران جز شهر نکا در وضعیت زرد وقرمز قرار دارند .
 ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍
‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍با سهل انگاری متولیان حوزه بهداشت و درمان و سیاستهای اشتباه مدیران ویروس خطرناک کرونا دوباره در استان مازندران جان دوباره گرفت و موجی از رعب و وحشت را در میان مردم به وجود آورد.

در این شرایط بحرانی و حساس برخی مسئولین به جای حساس کردن جامعه به این ویروس کشنده طوری رفتار می کنند که انگار ویروس به نام کرونا دیگر وجود ندارد و همه چیز در کنترل آنهاست.

شیوع دوباره تصاعدی ابتلا به ویروس کرونا
اگر این روند ادامه یابد این ویروس مخرب در مازندران ماندگار خواهد شد و بزودی جزو پنچ استان پر خطر قرار خواهیم گرفت .

اگر تدبیر مناسبی اتخاذ نشود در آینده ای نزدیک شاهد فاجعه ای جبران ناپذیر خواهیم بود .
‍ ‍ ‍
 مسئولین محترم با دستور لغو محدودیت‌های ترافیکی ، اجرای طرح دریا در سواحل مازندران ، بازگشایی اماکن ورزشی، تفریحی و اقامتی و برگزار ی بازار های هفتگی ، بازگشایی تالار های جشن وعروسی، برگزاری جلسات مختلف و بی مورد در ادارات و همچنین میزبانی همایش های مختلف در استان ان هم بدون رعایت دستورات بهداشتی بار دیگر اوج وضعیت استان در این ارتباط به وضعیت قرمز رسید . ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍
مدیرانی که در جلسات ستاد مبارزه با ویروس کرونا همه چیز را عادی نشان می دهند خودشان بهتر از همه میدانند ادامه این روند عواقبی ناخوشایند دارد. ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍
‍ ‍
در ضمن نمایندگان مردم مازندران هم باید عملکرد ستاد مبارزه با ویروس کرونارا زیر ذره بین ببرند و بهترین تصمیم را اتخاذ کنند و شرایط حساس کنونی را به مسئولان یادآور شوند .

به هر روی باید شرایط حساس کنونی را جدی بگیریم و از وزیر بهداشت گرفته تا استاندار مازندران و سایر مدیران باید بیش از پیش دست به کار شوند و با همدلی در رفع این معضل کوشا باشند ....

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
pHqZWjblVLSQaG
|
Uganda
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
GQnbedzDZAL
JcUuXGnigYpOTA
|
Uganda
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
wqXloDshtQTAy
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار