کد خبر: ۸۷۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ 04 July 2020

پاشازاده: مهمترین هدف حفظ سپیدرود در لیگ دسته اول است

تابناک/ سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: مهمترین هدف ما حفظ این تیم در رقابت های لیگ دسته اول است.

مهدی پاشازاده عصر شنبه پس از عقد قرارداد با تیم سپیدرود به عنوان سرمربی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: هم اینک نیز تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهیم بست تا تیم سپیدرود در این چند بازی باقیمانده نتایج خوبی را کسب و سرانجام سهمیه خود را  در این لیگ حفظ کند.

وی افزود: در صورت ماندن سپیدرود رشت در رقابت های لیگ دسته اول و همچنین اگر به عنوان سرمربی این تیم باقی بمانم، برای فصل آینده باید با تیم قدرتمندی در رقابت های لیگ دسته اول حضور یابیم تا یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

ملی پوش پیشین و مدافع نامدار فوتبال ایران و باشگلاه استقلال ادامه داد: البته سرمربی فقط یکی از ارکان موفقیت تیم محسوب می شود و برای موفقیت یک تیم باید همه ارکان با قدرت حاضر شوند و همه کمک کنند تا تیم نتایج قابل قبولی را کسب کند که نمونه بارز آن، صعود تیم سپیدرود به رقابت های لیگ برتر بود که همه کمک کردند و یک شهر پشت این تیم بود تا سپیدرود به رقابت های لیگ برتر صعود کرد.

سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت به دیدار این تیم برابر ملوان نیز اشاره و بیان کرد: در اولین حضورم به عنوان سرمربی سپیدرود باید در دربی گیلان رو در روی تیم ملوان قرار گیرم البته برای من تفاوتی ندارد که چند روز است که تیم را دراختیار داشته باشم چون خصلت من در فوتبال جنگندگی است.

پاشازاده اضافه کرد: اگر چند هفته زودتر تیم را در اختیار داشتم به طور حتم از لحاظ هماهنگی شرایط بهتری را مشاهده می کردیم اما من در دوران فوتبال نیز بازیکن جنگجویی بودم و اعتقادم این است که در تمامی بازی ها باید با تمام توان بجنگیم و امتیاز کسب کنیم.

وی به اهمیت طرفداران تیم سپیدرود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: البته به دلیل شرایط کرونایی این بازی مهم بدون حضور تماشاگر برگزار می شود و این در حالی است که سپیدرود دارای طرفداران پرشور فراوانی است و به طور حتم با حضور آنان و حتی حضور طرفداران تیم ملوان بندرانزلی، بازی جذاب تر می شد ولی به هر حال این مسابقه بدون حضور تماشاگر برگزار می شود ولی در نهایت امیدوارم که طرفداران سپیدرود از نحوه بازی و کسب نتیجه در دیدار دربی رضایت کاملی داشته باشند.

پس از جدایی نادر دست نشان از سرمربیگری تیم فوتبال سپیدرود رشت، مهدی پاشازاده ظهر امروز با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود با مسئولان این تیم به توافق رسید و به عنوان سرمربی، سپیدرودی ها را تا پایان رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول هدایت خواهد کرد.

این مربی جوان،  سابقه مربیگری در تیم های گسترش فولاد، پارسه و بادران تهران، شهرداری تبریز، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم، نساجی مازندران و چندین تیم دیگر را دارد که پیش از پیوستن به سپیدرود، به عنوان سرمربی در تیم دسته دومی شهرداری ماهشهر حضور داشت و این مربی تاکنون موفق شده با تیم های آلومینیوم اراک، گسترش فولاد تبریز، شهرداری تبریز، پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر به لیگ دسته اول فوتبال ایران صعود کند.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران که یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی در مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بود، علاوه بر حضور در تیم فوتبال استقلال تهران، به عنوان بازیکن سابقه حضور در تیم های بایر لورکوزن و فورتنا کلن آلمان ، راپیدوین ، اشتوم گراتس و آدمیرا واکر اتریش را نیز دارد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت باید غروب دوشنبه در هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در یکی از دربی های گیلان در این لیگ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برود.

تا پایان هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با کسب ۲۶ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار