شرکت نفت منطقه ساری به عنوان نهاد موافقت کننده ایجاد جایگاه سوخت تمامی اقدامات لازم و نامه نگاری در این زمینه را در کوتاهترین زمان ممکن انجام داد تا سرمایه گذار بتواند در اسرع وقت کارهای مربوطه در خصوص استعلام از نهادها را انجام دهد .
کد خبر: ۸۷۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ 04 July 2020

 ایجاد بیش از ۴۰جایگاه سوخت‌گیری خودرو در مازندران در هفت سال اخیر، خدمات مطلوب سوختی را برای مردم و گردشگران در استان فراهم کرده است.

ایرنا - مازندران با جمعیت بومی حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به عنوان استان گردشگرپذیر کشور نام برده می شود و حضور پرشمار مسافران در این منطقه تامین خدماتی را می طلبد که علاوه بر برخورداری ساکنان، مسافران نیز بتواند از آن بهره مند شوند .

جایگاههای سوخت بنزین و سی ان جی از جمله خدمات مورد نیاز یک استان گردشگر پذیر به شمار می رود، چرا که کمبود و نبود جایگاه های سوخت در مناطق شلوغ و پرتردد موجب ایجاد صف های طویل مقابل این جایگاهها می شود.

طبق آمارهای شرکت نفت منطقه ساری تا پیش از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تا سال ۱۳۹۲ تعداد جایگاههای سوخت بنزین و سی ان جی در حوزه فعالیت این اداره کل ۱۷۵ جایگاه بود که اکنون و بعد از گذشت هفت سال این تعداد به ۲۱۳ جایگاه افزایش یافته است و به طور میانگین در این مدت در هر سال ۶ جایگاه سوخت در این منطقه راه اندازی شد .

۲ شرکت فراورده نفتی در مازندران فعالیت می کنند که شامل شرکت پخش فراورده نفتی منطقه ساری و دیگر شرکت نفت نوشهر و چالوس است. در حوژه شرکت نفت نوشهر و چالوس نیز در سالهای اخیر چندین جایگاه سوخت ایجاد شده است.

البته در روند مناسب سازی خدمات در این حوزه که با افزایش تعداد جایگاه های سوخت خودروها همراه بود تنها به بُعد افزایش تعداد توجه نشده است و پارامترهای دیگری نظیر گسترش خدمات در تمامی نقاط ، نقاط کمتر برخوردار از این خدمات بیشتر مورد توجه قرار گرفته است .

جهش در ایجاد جایگاه های سوخت مازندران

مدیر عامل شرکت فراورده های نفتی مازندران منطقه ساری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به افزایش جمعیت و همچنین حضور پرشمار مسافران در استان فراهم کردن زیرساخت های خدماتدهی مورد توجه قرار گرفت .

سبحان رجب پور با اشاره به اینکه از جمله این زیرساخت های خدمات جایگاه های سوخت می باشد ، افزود : برای این منظور در هفت سال اخیر ، شرکت نفت منطقه ساری با ایجاد ۳۸ جایگاه سوخت بنزین و سی ان جی در حوزه فعالیت این شرکت موافقت کرد که از این تعداد ۲۸ جایگاه بنزین و ۱۰ جایگاه سی ان جی می باشد و این واحدها فعال شده اند .

وی ادامه داد : در حال حاضر ۱۲۷ جایگاه سوخت بنزین و ۸۶ جایگاه سوخت سی ان جی در حوزه زیرپوشش شرکت نفت منطقه ساری فعال هستند که با راه اندازی جایگاههای جدید زمینه خدمات رسانی مطلوب تر به مردم فراهم شده است .

مدیر عامل شرکت نفت منطقه ساری اضافه کرد : در موافقت برای ایجاد جایگاههای جدید تمام تلاش بر این بود که این امکانات در مناطقی که با رشد جمعیت و افزایش تردد مواجه شدیم ایجاد شود چرا که این مساله افزایشی باعث شد که مردم مجبور به انتظار در صف های طولانی برای سوخت گیری شوند .

وی ادامه داد : شرکت نفت منطقه ساری به عنوان نهاد موافقت کننده ایجاد جایگاه سوخت تمامی اقدامات لازم و نامه نگاری در این زمینه را در کوتاهترین زمان ممکن انجام داد تا سرمایه گذار بتواند در اسرع وقت کارهای مربوطه در خصوص استعلام از نهادها را انجام دهد .

رجب پور ساخت جایگاه های سی ان جی را اولویت شرکت نفت در سطح ملی و استانی ذکر کرد و گفت : با توجه به افزایشی شدن مصرف سی ان جی تلاش ها بر این است تا جایگاه های سوخت از این دست بیشتر ایجاد شود و برای این منظور با سرمایه گذاران در این زمینه همکاری می شود .

وی افزود : این مساله نیز برای روان سازی و تسهیل در ارائه خدمات به مردم مازندران در حال پیگیری است تا بتوانیم ظرفیت های بیشتری در این بخش را ایجاد بکنیم .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار