استاندار مازندران با بیان اینکه مشکلات اقتصادی پیش آمده ناشی از فشارهای بین المللی بی‌سابقه بوده، تاکید کرد: چند صدایی و رفتار سلیقه‌ای فقط ما را از اهدافمان در جهش تولید بازمی‌دارد.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 04 July 2020

احمد حسین زادگان روز شنبه در گردهمایی ائمه جمعه مازندران که با موضوع جهش تولید در شهر سرخرود برگزار شد با بیان اینکه معضلات اجتماعی و اقتصادی به این شکلی که امروز درگیر آن هستیم کم سابقه بوده است ، افزود: برای عبور از این مشکلات به همکاری همه جانبه دستگاه ها و ظرفیتهای آن نیاز است .

ایرنا - وی با بیان اینکه برای تحقق جهش تولید نباید صرفا شعاری رفتار کنیم افزود: در همین راستا یک برنامه عملیاتی قابل ارزیابی تدوین کردیم تا با اجرای آن در راستای شعار سال ۹۹ گام برداریم.

وی برنامه ریزی برای جرکت استان در مسیر جهش تولید را به تناسب شرایط و امکانات موجود عنوان کرد و گفت: برای همه بخش های صنعتی، گردشگری و کشاورزی برنامه عملیاتی با ریز پروژه هایی با توجه به ظرفیت های شهرستان ها تدوین شده است .

حسین زادگان با تاکید بر اینکه برای رفع بیماری های اقتصادی استان به یک سری زیرساخت های اساسی نیاز است افزود: باید موانع و مشکلات و همچنین ظرفیت های استان شناخته شود تا با طرف شدن موانع زیرساختی راه برای جهش تولید باز شود.

وی اولویت اصلی استان مازندران را در بخش کشاوری دانست و گفت : با توجه به اینکه محصولات کشاورزی استان در یک بازه زمانی کوتاهی تولید و وارد بازار می شود باید با ایجاد سورتینگ ،سرخانه مناسب و امکان ذخیره و بسته بندی بتوانیم این محصولات را در زمان مناسب وارد بازار کنیم .

استاندار مازندران کاهش موانع و استفاده از ظرفیت استان را برای جهش تولید الزامی دانست و گفت : البته نباید انتظار داشت در عرض یکسال تمام مشکلات و موانعی که طی چندین سال انباشت شدند آن هم در این شرایط اقتصادی به یکباره رفع شود .

وی تاکید کرد: باید هدف گذاری به درستی انجام شود و بدون اختلاف نظر و یک جهت در هر شهرستان با کمک نماینده مجلس شورای اسلامی ،فرماندار و امام جمعه شهرستان و دستگاه مربوطه پیگیری های لازم انجام و برنامه های تدوین شده عملیاتی شود.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد : برای تحقق جهش تولید و عملیاتی شدن برنامه های آن ، ما باید به غیر از ظرفیت دولت از ظرفیت بخش خصوصی و بنیادهایی همچون بنیاد برکت و مستضعفان استفاده کنیم.

حسین زادگان گفت: ائمه جمعه در ایجاد وحدت و همدلی برای شکست اهداف دشمن و دستیابی به جهش تولید نقش محوری دارد.

وی در پایان تاکید کرد که قدرت های خارجی به دنبال ایجاد تفرقه و گسست درونی میان مردم و نظام با هدف قرار دادن سفره و اقتصاد ملت ایران هستند و نباید با چندصدایی دشمنان را به اهدافشان نزدیک کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار