امام‌ جمعه شهرستان نوشهر گفت: رعایت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا لازم و ضروری است و در این مورد، همه مردم و مسئولان باید جدی باشند.
کد خبر: ۸۷۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 03 July 2020

امام‌ جمعه شهرستان نوشهر گفت: رعایت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا لازم و ضروری است و در این مورد، همه مردم و مسئولان باید جدی باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که با رعایت موازین بهداشتی و فاصله اجتماعی در مسجد جامع نوشهر برگزار شد، افزود: مردم باید از تجمعات غیرضروری خودداری کنند زیرا در نظر نگرفتن فاصله اجتماعی موجب گسترش بیشتر بیماری و افزایش تبعات آن می‌شود.

وی گفت :‌ به نظر می رسد که مردم و حتی مسئولان در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جامعه رعایت چندانی نمی کنند که این امر سبب شده تا تعداد مبتلایان و حتی مرگ ناشی از این بیماری افزایش یابد.

امام جمعه نوشهر خاطر نشان کرد که چنین شرایطی که مردم با مشکل شیوع ویروس کرونا دست به گریبان هستند ، معضل گرانی نیز به آن اضافه شده و آنان را دچار مشکل کرد پس لازم است مسئولان برای رفع آن و نظارت دقیق‌تر بر بازار تمهیدات بیشتر اندیشیده و عملی شود.

وی بر برخورد با فساد اقتصادی در جامعه تاکید کرد و گفت :‌ فساد اقتصادی یکی از مهم‌ترین مواردی که جامعه را دچار مشکلات عدیده کرده است و مسئولان دستگاه قضایی باید برای ریشه کن کردن این فساد بیش از پیش تلاش کنند.

مشایخ همچنین با اشاره به سالروز ولادت امام رضا، علیه‌السلام، اظهار داشت: وجود مرقد آن حضرت در کشور ما موجب برکت است.

امام‌جمعه نوشهر با اشاره به سالگرد سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران به دست آمریکا در خلیج‌فارس یادآور شد: شیوه دولت آمریکا بر مبنای ظلم بوده است و در این روزها می‌بینیم که مردم این کشور بر ضد ظلم و نژادپرستی در آمریکا قیام کرده‌اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار