در نشست مشترک ‍ نمایندگان بابل با اصحاب رسانه مطرح شد:
سه موضوع مهم عدالت، مسائل اقتصاد و معیشت و مسائل فرهنگی موضوعاتی بود که مورد اهتمام مقام معظم رهبری بوده وقطعا یکی از اولویت‌های مجلس برخورد بی‌رحمانه و شجاعانه مقابل مفاسد اقتصادی است.
کد خبر: ۸۷۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ 02 July 2020

به گزارش تابناک مازندران، نشست مشترک همراه با وحدت و همدلی دکتر علی‌کریمی و سردار مهدی‌سعادتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی
با اصحاب رسانه و فعالین‌مجازی شهرستان بابل در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر بابل برگزار شد.

در ابتدای این نشست سوالاتی از سوی خبرنگاران مطرح و توسط دو نماینده بابل به آنها پاسخ داده شد.

مهدی سعادتی نماینده مردم شریف شهرستان بابل در مجلس بابیان اینکه اولویت مجلس، برخورد بی‌رحمانه با مفاسد اقتصادی است، اظهار داشت:هیچ اختلاف و وحدت شکنی را در برنامه کاری نداریم و برای حفظ منافع ملی و شهرستان وحدت و همدلی را سر لوحه کارمان قرار دادیم.

 

رسانه ها رابطه و وحدت مسئولان را تقویت کنند
 

وی با انتقاداز اینکه ۸٠ درصد بودجه انزلی تا گلوگاه توسط نوبخت در گیلان هزینه شد، افزود:عقب‌ماندگی بابل در زیرساخت، بسیار گسترده بوده و باپیگیری مشترک همکار خوبم دکتر کریمی در صدد تخصیص اعتبارات در این حوزه هستیم.

سعادتی خاطرنشان کرد:از نمایندگان قبلی تشکر می‌کنم وباید یاد آور شوم که در انتخابات گذشته مردم ما به دنبال یک تغییر و تحول بودندوشهرستان بابل که دومین شهرستان پرجمعیت‌ در شمال کشور پس از رشت است دارای عقب ماند گی های فراوانی است و تعیین ضرب‌العجل ساخت تصفیه‌خانه که به اشتباه اینطور ساخته شد، از عمده برنامه‌های ما است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: سه موضوع مهم عدالت، مسائل اقتصاد و معیشت و مسائل فرهنگی موضوعاتی بود که مورد اهتمام مقام معظم رهبری بوده وقطعا یکی از اولویت‌های مجلس برخورد بی‌رحمانه و شجاعانه مقابل مفاسد اقتصادی است.

نماینده بابل با انتقاد از بی عدالتی در تخصیص بودجه گفت:از آستارا تا انزلی یک ردیف بودجه و از انزلی تا گلوگاه یک ردیف بودجه در نظر گرفته شد که آقای نوبخت بدلیل گیلانی بودن، ۸۰ درصد بودجه را به گیلان برده است.

وی ادامه داد:فلسفه شورا هموار کردن راه‌ها بود که شوراها نتوانستند به وظایف خود عمل کنندودر کشور کارایی ندارد،باید این بند از قانون اساسی اصلاح شود.

مهدی سعادتی در پایان گفت:برنامه داریم تادرخصوص مسائل کلان شهرستانی نشست مشترکی بین نماینده‌ها، امام‌جمعه، آیت‌الله توکل و فرماندار با استاندار داشته باشیم.

در ادامه این نشست دکترعلی کریمی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه توقع از اصحاب رسانه تقویت وحدت و انسجام بین مسئولین در شهرستان بابل می‌باشد، اظهار داشت:رابطه بنده با آقای سعادتی از رابطه همکاری فراتر رفته و برادرانه است و از رسانه‌ها هم می‌خواهیم به تقویت این رابطه‌ها کمک کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک مبنی بر مغفول ماندن تخصیص اعتبارات لازم برای معاونت بهداشتی افزود:داشتن دانشگاه علوم‌پزشکی مستقل، یک فرصتی برای ما است، و کمترشهری دارای یک دانشگاه علوم پزشکی مستقل می‌باشدومتاسفانه در حوزه تجهیزات پزشکی وضعیت ما ضعیف بوده و اهتمام خودرا در گرفتن اعتبارات لازم در این حوزه بکار خواهیم گرفت.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات آب شرب بعضی از مناطق بخصوص در روستا های بندپی خاطر نشان کرد:عقب‌ماندگی در حوزه آب شرب بابل بسیار زیاد است، وباید‌ یک تصمیم سریع در این رابطه گرفته شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد:در مباحث کلان مجلس در حوزه‌های مسکن، خودرو ، سکه و ارز در نظر داریم به صورت ضربتی ورودپیداکنیم وهمه اهرم‌های قانونی در اختیار دولت برای کنترل قیمت ارز و سکه وجود داردولی متاسفانه به هر دلیلی انگیزه وجود ندارد.

دکتر کریمی تصریح کرد:فضای همدلی و صمیمیت در بین نمایندگان استان وجود داردوموضوع پسماند مشترکا مورد مطالبه همه ۱۲ نماینده مازندران بوده وباتوجه به فصل برداشت برنج و حمایت از کشاورزان زحمتکش در موضوع کنترل واردات بی‌رویه برنج به دولت تذکر دادیم.

وی در پایان گفت:بخشی‌نگری‌ها در حوزه شهرستان و استان به ما ضربه زده وبصورت مشترک با همکاری آقای سعادتی در حوزه منافع شهرستان کوتاه نخواهیم آمد.

مهدی رفیعی خبرنگارتابناک بابل

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
بیچاره رسانه ها ...همیشه مقصرن...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار