عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در حال حاضر برای حل مشکلات مازندران در حوزه آب شرب ، پسماند و حمل و نقل وحدت رویه خوبی وجود دارد.
کد خبر: ۸۷۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 02 July 2020

دکتر علی کریمی فیروزجایی روز پنجشنبه در نشست خبری در بابل بیان کرد: بخشی نگری برای توسعه استان به هیچ عنوان اثر گذار نخواهد بود و برای حل مشکلات باید این وحدت رویه شکل گرفته و حفظ شود و رسانه ها هم در این راستا کمک کار باشند.

ایرنا - نماینده مردم بابل و رییس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه تحریم و کرونا مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است که مجلس یازدهم مصمم استه در این بخش در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد.

وی گفت: با شکل گیری کمیسیون های مجلس که در هفته گذشته شکل گرفت به لحاظ آیین نامه ای مجلس بهتر می تواند در این بخش ورود یابد و برای حل مشکلا کشور در حوزه اقتصاد و فرهنگ کمک کار باشد.

وی اظهار داشت: در این مقطع اختلاف افکنی خیانت به نظام است و همه باید تلاش کنیم تا برای توسعه و رشد استان مازندران گام های مثبت برداریم.

تامین آب شرب اولویت اول شهرستان بابل

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: در این روزها بسیاری از شهروندان و ساکنان جنوب بابل با کمبود شدید آب شرب مواجه هستند که این امر تامین آب شرب این شهرستان به عنوان یک ضرورت فوری برای همه مدیران و مسئولان می باشد.

کریمی افزود: خوشبختانه تکمیل تصفیه خانه شهرهای گروه الف شتاب گرفته است اما باید با بهره گیری از تمامی امکانات استان برای تامین اعتبارات اختصاصی تلاش کنیم تا هر چه زودتر با افتتاح این طرح حیاتی ضمن رفع مشکل آب شرب شهرهای گروه الف، بابلی ها نیز از این طرح بهره مند شوند.

مجلس در مبارزه با فساد کمک کار دیگر قواست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس نیز که در این نشست مشترک حضور داشت؛ بیان کرد: مجلس آمادگی کامل دارد تا با وضع قوانین سخت گیرانه و همچنین نظارت دقیق کمک کار دستگاه قضایی باشد.

محمد مهدی سعادتی بیان کرد: مجلس یازدهم آمادگی کامل دارد تا در مبارزه با فساد دولت را یاری کند تا هر چه زودتر این پدیده اپیدمی در کشور ریشه کن شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم فساد عده ای در کشور مردم را مایوس کند و در مبارزه با این امر باید جدیت داشته باشیم.

وی افزود: مجلس ضمن انجام وظایف ذاتی خود در راستای عدالت محوری، رفع مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم در حوزه فرهنگ هم دغدغه دارد و با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش می کند.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای دو کرسی در مجلس شورای اسلامی می باشد که سردار محمد مهدی سعادتی و علی کریمی فیروزجایی صاحبان این دو کرسی در مجلس یازدهم از حوزه بابل می باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار